هتل یودای سامودرا لژور

کرالا, هتل های کرالا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 14 آذر 1397 14 آذر 1397


هتل یودای سامودرا لژور

Uday Samudra Leisure hotel
هتل 4 ستاره

هتل یودای سامودرا لژور کرالا با فاصله 6 دقیقه از ساحل قرار گرفته که براحتی می توان آن را پیاده پیمود. این هتل در کنار ساحل مشهور کوالام قرار دارد و از ایستگاه قطار تریواندروم جانکشن 13 کیلومتر فاصله دارد. این هتل یک استخر روباز ، پارکینگ خیالی دارد و اینترنت Wi-Fi در محوطه عمومی هتل به صورت رایگان در دسترس است.

اتاق های هتل دارای تهویه کننده هوا ، صندوق امانات ، تلویزیون و چای یا قهوه ساز هستند. داخل حمام اختصاصی هر اتاق نیز لوازم بهداشتی رایگان وجود دارد و حمام نیز مجهز به دوش است.

خدمات خشکشویی و اتوکشی لباس ها به درخواست میهمانان هتل صورت می گیرد که بابت آن باید هزینه جداگانه پرداخت گردد. کارکنان میز تور می توانند در انتخاب تورهای مناسب به میهمان کمک کنند و به آنها اطلاعات دقیق و کاملی درباره نقاط دیدنی اطراف هتل بدهند. میهمانان هتل می توانند از خدمات ماساژ نیز بهره مند شوند که این خدمات شامل هزینه جداگانه می گردد. امکان کرایه کردن ماشین نیز وجود دارد.

رستوران گرس هوپر انواع غذاهای چینی ، محلی و بین المللی را سرو می کند. کافه چارلی به صورت 24 ساعته باز است و در آن انواع غذاهای اروپایی سرو می گردد. شب ها نیز برنامه های فرهنگی و نمایش های زنده در رستوران برگزار می شود.

هتل یودای سامودرا لژور 15 کیلومتر از فرودگاه بین المللی تریواندروم فاصله دارد. خدمات ترنسفر فرودگاهی با هزینه جداگانه انجام میگیرد

اگر قصد سفر به تور هند و تور کرالا را دارید می توانید هتل یودای سامودرا لژور را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کرالا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کرالا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کرالا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 227
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ ساحل اختصاصی ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
مبلمان سالن بازی کودکان امکانات معلولین سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار تلویزیون یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر