هتل لانگ بیچ هارمونی

آسیا, ترکیه, آلانیا, هتل های آلانیا, جهانگردی, هتل های پنج ستاره 2 اسفند 1396 5 اسفند 1396


 

هتل لانگ بیچ هارمونی

Long Beach Harmony Hotel & Spa
هتل 5 ستاره

هتل لانگ بیچ هارمونی در کنار دریای مدیترانه قرار دارد ، این هتل دارای ساحل اختصاصی و استخر های شنای بزرگ احاطه ‏شده توسط درختان نخل می باشد. این هتل دارای ۲۳۵ اتاق می باشد که تمامی اتاقها مجهز به تهویه کننده هوا ، امکانات و وسایل ‏مدرن و همچنین امکانات اسپا می باشند.

رستوران های هتل انواع غذاهای عثمانی ، مدیترانه ای ، ایتالیایی و چینی را سرو می کنند. غذاهای سنتی ترکی نیز در ‏رستورانی با نام هانکار ‏‎(Hunkar)‎‏ سرو می شود. برای نوشیدن چای و قهوه عصرانه به کافه هتل با نام کافه وانیلا مراجعه ‏کنید. ‏

مرکز اسپای هتل دارای حمام ترکی ، سونا ، اتاق های ماساژ و یک سولاریوم می باشد. میهمانان هتل می توانند از امکانات مرکز ‏بدنسازی استفاده کنند ، سالن ورزشی این هتل دارای مربی حرفه ای نیز می باشد. میهمانان نوجوان نیز می توانند به تفریح و ‏بازی در مینی کلاب هتل بپردازند.

 

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آلانیا را دارید می توانید هتل لانگ بیچ هارمونی را برای اقامت در شهر آلانیا انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آلانیا را در سایت تراولینا مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آلانیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری شهر آلانیا آشنا شوید.

امکانات هتل


 تعداد اتاق : 235  اینترنت wifi رایگان  ساحل اختصاصی  سونا/ جکوزی
 باشگاه بدنسازی  پارک آبی  ماساژ  استخر
 سالن بازی  بیلیارد  زمین تنیس  ترانسفر فرودگاهی
 پارکینگ  رستوران  صندوق امانات  خشکشویی
 کافی شاپ  مینی بار  خدمات 24 ساعته اتاق  سالن کنفرانس
 تلویزیون  سشوار  سیستم صوتی  آسانسور


آگهی های ویژه تور ترکیه

   

1923 بازدید کل ، 1 امروز

  

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر