هتل مونامار بیچ

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 22 مرداد 1397 22 مرداد 1397


هتل مونامار بیچ

Munamar Beach Hotel
هتل 5 ستاره

هتل مونامار بیچ مارماریس که در ساحل ایچملر و روبه دریای اژه مستقر شده، هتلی دوست داشتنی است که انواع فعالیت های تفریحی و امکانات استراحتی را برای مسافرین خود فراهم آورده است. سرویس اقامتی اینجا کامل است و تنها ۸ کیلومتر با مرکز مارماریس فاصله دارد. در اینجا حقیقتا از اتاق های بزرگ و راحت لذت خواهید برد. هر اتاق با انواع امکانات مدرن تجهیز شده و مناظر نفسگیری از دریا یا استخرهایش دارد.
برای استراحت می توانید از سرویس ماساژ یا فعالیت های درمانی ارائه شده در اینجا استفاده نمایید. استخر بسیار وسیعی در بیرون از ساختمان قرار گرفته و استخر دیگری مخصوص کودکان وجود دارد که برای علاقه مندان به شنا بسیار مناسب هستند. اگر هم به آفتاب علاقه دارید می توانید به ساحل بروید. ورزش ها و فعالیت های آبی متنوعی هم برای علاقه مندان وجود دارد که بهترین استفاده را از تعطیلات خود برده باشند.
پس از اینکه وعده های غذایی را در بوفه ی هتل صرف نمودید می توانید به قهوه خانه های محلی اینجا بروید. همچنین هر هفته یک بار این فرصت را خواهید داشت که در رستوران فضای باز ایتالیایی هتل مونامار غذا میل کنید.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل مونامار بیچ را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 180
ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی ماساژ
سونا/ جکوزی استخر امکانات معلولین خدمات 24 ساعته اتاق
پارکینگ رستوران صندوق امانات خشکشویی
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

یک پاسخ تا “هتل مونامار بیچ”

  1. مهناز صابری در 24 مرداد 1397 @ 11:05 ب.ظ

    تعطیلات باشه و دلت یه ساحل باحال که بخواد فقط این هتل میتونه یه سفر خوب با کلی شادی واست فراهم کنه
    به همه پیشنهاد میدمش

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر