هتل دبلیو گوا

گوا, هتل های گوا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 2 آبان 1397 2 آبان 1397


هتل دبلیو گوا

W Goa hotel
هتل 5 ستاره

هتل دبلیو گوا فقط 1 دقیقه تا ساحل فاصله دارد و اگر میخواهید در هتلی که دارای ساحل اختصاصی می باشد اقامت داشته باشید می توانید این هتل را انتخاب کنید. همچنین می توانید از امکانات مرکز spa و سونای هتل نیز استفاده نمایید و با WiFi رایگانی که در اختیار مسافران هند است لحظات شاد سفر خود را با دوستانتان به اشتراک بگذارید.

مهمانان می توانند با اقامت در برخی از اتاق های هتل دبلیو از منظره بینظیر دریا و یا کوه لذت ببرند و در اکثر اتاق ها منطقه ای برای استراحت مهمانان وجود دارد، برای راحتی شما در اتاقها حمام اختصاصی قرار دارد که لوازم آرایشی و بهداشتی، سشوار، دمپایی از امکانات آن می باشد.

پرسنل این هتل بصورت 24 ساعته در قسمت پذیرش پاسخگوی نیاز شما می باشند، اگر قصد خرید داشته باشید می توانید از فروشگاه داخل هتل دیدن فرمائید، همچنین از امکانات تفریحی هتل که شامل زمین بازی و کلاس یوگا می شود استفاده نمایید.

برای بازدید از جاذبه های گردشگری شهر گوا می توانید از هتل ماشین اجاره کنید. فاصله هتل تا رودخانه چپورا نزدیک به 2.4 کیلومتر و تا معبد شانتادورگ تقریبا 13 کیلومتر فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل دبلیو گوا را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 160
اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی تاکسی سرویس
استخر ماساژ سونا/ جکوزی ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس خشکشویی سرویس چای
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سالن بازی کودکان نگهداری کودک صندوق امانات مبلمان
حمام سشوار تلفن آشپزخانه
یخچال پارکینگ آسانسور  
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

یک پاسخ تا “هتل دبلیو گوا”

  1. ريحانه در 2 آبان 1397 @ 7:23 ب.ظ

    واقعا هتل عالی و خوبیه و برای ماه عسل جای فوق العاده ای هست

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر