هتل اکسپریا سرای بیچ

آسیا, ترکیه, آلانیا, هتل های آلانیا, هتل های چهار ستاره, جهانگردی 5 اسفند 1396 5 اسفند 1396


هتل اکسپریا سرای بیچ

Xperia Saray Beach Hotel
هتل 4 ستاره

این هتل هتلی 4 ستاره با 71 اتاق واقع در شهر آلانیا می باشد و با داشتن ساحلی زیبا، زمینه را برای لذت بردن میهمانان خود از تعطیلاتشان را فراهم می سازد.

این هتل از موقعیت جغرافیایی خوبی برخوردار می باشد.امکانات رفاهی هتل شامل استخر سرباز (فصلی) ، ایوان مخصوص حمام آفتاب ، حمام ترکی ، ساحل اختصاصی ، سونا ، ماساژ ، مرکز سلامت و آبگرم می باشد.وجود زمین بازی مخصوص کودکان، باعث شده آنها با خاطره ایی خوش هتل را ترک کنند.

این هتل دارای ۷۰ اتاق می باشد.این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد به خود میبالد.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.اتاق جلسه کاملا مجهز در هتل موجود میباشد.در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.در باغ هتل استراحت کنید.برنامه گردش خود را نیز از ما بخواهید.میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، پرتاب دارت شرکت کنند.کارکنان ما به آلمانی ،انگلیسی ،ترکی و روسی صحبت می کنند.وای فای رایگان نیز از سایر امکانات این هتل می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آلانیا را دارید می توانید هتل اکسپریا سرای بیچ را برای اقامت انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آلانیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آلانیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آلانیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 71 ساحل اختصاصی سالن بازی کودکان سالن بازی
رستوران صندوق امانات خشکشویی مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق      
       
       
       

آگهی های ویژه تور ترکیه

   

1619 بازدید کل ، 1 امروز

  

یک پاسخ تا “هتل اکسپریا سرای بیچ”

  1. هادی شریفی در 5 اسفند 1396 @ 7:58 ب.ظ

    این هتل هتل خوب و مناسبی بود من توی آفر های تور ترکیه رفتم و واقعا لذت بردم.آلانیا شهر خوبیه ولی حتما در وقت مناسب و خلوت باید رفت تا از محیط اروم یک تور مناسب لذت برد.

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر