هتل گومبت هالیدی بیچ

بدروم, هتل های بدروم, هتل های سه ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 13 تیر 1397 13 تیر 1397


هتل گومبت هالیدی بیچ

Peda Gumbet Holiday Beach
هتل 3 ستاره

هتل پدا گومبت هالیدی بیچ بدروم به اندازه ی 8 دقیقه پیاده روی با ساحل فاصله دارد. این هتل 3 ستاره که چشم اندازی زیبا از خلیج گومبت ارائه می دهد، شامل یک ساحل خصوصی، استخر روباز و حمام ترکی می شود. دسترسی به اینترنت بیسیم در بخش های عمومی هتل پدا گومبت هالیدی بیچ رایگان است و مهمانان می توانند در کلاس های غواصی شرکت کنند.

اتاق های هتل پدا گومبت هالیدی بیچ مجهز به تهویه هوا ی مطبوع، تلویزیون، گاوصندوق و مینی یخچال هستند.

رستوران اصلی هتل پدا گومبت هالیدی بیچ انواع غذا های لذیذ را در وعده های صبحانه، نهار و شام به صورت سلف سرویس ارائه می دهد. کافه ی استخر ساعت 10:00 باز می شود و نوشیدنی های مختلفی را سرو می کند.

می توانید در بدنسازی هتل پدا گومبت هالیدی بیچ ورزش کنید و در سونا به استراحت بپردازید. کافه ی شبانه به دریا مشرف است و تا اواخر شب برنامه های تفریحی برگزار می کند. خدمات اتاق، سرویس لباسشویی، زمین بازی و استخر کودکان، از دیگر تسهیلات هتل پدا گومبت هالیدی بیچ هستند.

فرودگاه میلاس بدروم در 40 کیلومتری هتل پدا گومبت هالیدی بیچ قرار گرفته است. مهمانان می توانند با درخواست سرویس حمل و نقل، و پرداخت اضافه بها، از این سرویس بهره ببرند. مرکز شهر بدروم به اندازه ی یک سواری 10 دقیقه ای با هتل پدا گومبت هالیدی بیچ فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل پدا گومبت هالیدی بیچ را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 206 اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی صندوق امانات
استخر رستوران مینی بار  
       
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر