هتل گورگود پلازا

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 3 مهر 1397 3 مهر 1397


هتل گورگود پلازا

Gorgud Plaza Hotel
هتل 4 ستاره

هتل گورگود پلازا از هتل های چهار ستاره باکو می باشد که دارای یک فضای رایگان و مرکز آب گرم می باشد ، این هتل دارای کباب و تراس است و مهمانان می توانند از غذاخوردن در رستوران لذت ببرند.

این هتل دارای یک مرکز آبگرم ، باشگاه ورزشی ، بار ویتامین و استخر سرپوشیده نیمه المپیک می باشد . وای فای رایگان نیز در این هتل در دسترس است . همه اتاق های مهمان هتل گورگود پلازا باکو از امکاناتی شامل : تهویه مطبوع ، تلویزیون صفحه تخت ، گاوصندوق ، مینی بار ، حمام همراه با لوازم آرایش رایگان ، دمپایی ، حوله حمام و سشوار برخوردار است .

رستوران هتل گورگود پلازاد غذاهای متنوع اروپایی و آذربایجانی ارائه میدهد . هر روز صبح در این هتل 4 ستاره بوفه صبحانه فراهم است ، و شما همچنین می توانید از یک نوشیدنی در بار لابی لذت ببرید . شهر قدیمی باکو 4 کیلومتر تا هتل گرگود فاصله است ، در حالی که بلوار پر جنب و جوش Primorsky فقط 2 کیلومتر تا هتل مسافت دارد . همچنین مرکز فرهنگی حیدر علی اف 1 کیلومتر دورتر از هتل گرگود باکو واقع شده است .

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل گورگود پلازا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی استخر ترانسفر فرودگاهی تاکسی سرویس
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی
سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی سرویس چای سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار تلفن آشپزخانه
مبلمان یخچال آسانسور  
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر