هتل گوا ماریوت ریزورت اند اسپا

گوا, هتل های گوا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 24 مهر 1397 24 مهر 1397


هتل گوا ماریوت ریزورت اند اسپا

Goa Marriott Resort Spa hotel
هتل 5 ستاره

هتل پنج ستاره گوا ماریوت ریزورت اند اسپا با خدمات ممتاز خود آماده است تا روزهای خوشی را برای شما به ارمغان آورد. در استخر روباز هتل می توانید به شنا بپردازید و ار خدمات ماساژ و همچنین مرکز سلامت و آب گرم لذت ببرید. این هتل که در واقع یک مرکر تفریحی نیز می باشد دارای ۱۷۸ اتاق مجهز است.

در باغ هتل می توانید به استراحت پرداخته و ساعات خوشی را بگذرانید. در صورت نیاز می توانید از خدمات سالن زیبایی هتل استفاده نمایید. ایتن هتل در کنار ارائه خدمات فوق العاده، پاکیزگی و راحتی زیادی برای شما به همراه دارد.از طرف دیگر هتل دارای قیمت نسبتا مناسبی می باشد.

دیگر امکانات هتل شامل ، اتاق بازی های کامپیوتری ، کازینو ، کلوپ با DJخانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، کرایه اتومبیل ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، محل مخصوص کشیدن سیگار ، ب، منطقه بدون سیگار و بوفه می باشد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل گوا ماریوت ریزورت اند اسپا را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 180
صندوق امانات اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ تاکسی سرویس استخر ماساژ
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس نگهداری کودک سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلویزیون
سشوار
حمام تلفن
سرویس چای آشپزخانه
مبلمان
یخچال
آسانسور صندوق امانات    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر