هتل گرند یوروپ باکو

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی 25 شهریور 1397 25 شهریور 1397


هتل گرند یوروپ باکو

Grand Hotel Europe
هتل 5 ستاره

هتل مدرن گرند یوروپ هتلی 5 ستاره و لوکس است که در قلب شهر باکو در 1 کیلومتری ایستگاه حمل و نقل عمومی ، 1.6 کیلومتری ایستگاه مترو نزامی و 2.8 کیلومتری قصر اسماعیلیه در کنار درب اصلی مرکز نمایشگاه بین المللی باکو قرار گرفته است. این هتل مدرن دارای دید منحصر به فرد و عالی ای از دریای خزر و شهر باکو است .

پرسنل و کارمندان هتل مسلط به زبان های ترکی ، روسی ، انگلیسی و آذربایجانی هستندکه باعث شده رابطه ای دوستانه و محترمانه با میهمانان عزیز داشته باشند ، از طرفی قیمت این هتل مدرن در برابر امکاناتی که در اختیار شما قرار میدهد بسیار ناچیز و مقرون به صرفه است و ما به شما این اطمینان را میدهیم که شما اقامتی منحصر به فرد همراه با آرامش را در این هتل خواهید داشت.

هتل مدرن گرند یوروپ رستوران های مناسبی دارد از جمله رستوران لوکس خاویار طلایی که غذاهای آذربایجانی و بین المللی را به همراه نوشیدنی هایی لذیذ برای میهمانان سرو میکند . دیگر رستوران های هتل نیز انواع غذاهای محلی را برای میهمانان سرو میکند . اسنک ، قهوه ، چای و انواع نوشیدنی های سرد و گرم را باید در کافه های هتل میل کنید و لذت ببرید.

باشگاه سلامتی ، سالن اسپا ، سونا ، حمام ترکی ، حمام های آبگرم ، ماساژ ، سالن ورزشی ، اتاق بازی ، بیلیارد ، وان آب داغ ، کلوپ های تفریحی و استخر بخشی از امکاناتی است که هتل برای میهمانان در نظر گرفته است. شما میتوانید در استخرسرباز هتل شنا کنید و از تراس آفتاب لذت ببرید سپس به کلوپ های هتل بروید و به رقص و پایکوبی بپردازید و روز خود را به پایان برسانید.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل گرند یوروپ را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 74
کافی نت
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
استخر تاکسی سرویس پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
صندوق امانات خشکشویی سالن کنفرانس آشپزخانه
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی سرویس چای سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار حمام تلفن آسانسور
مبلمان      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر