هتل گرند یازیچی کلوب توربان

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 10 مرداد 1397 10 مرداد 1397


گرند یازیچی کلوب توربان

Grand Yazici Club Turban
هتل 4 ستاره

هتل ۴ ستاره کلاب توربان شهر مارماریس در ساحل دریای اژه قرار دارد. چنانچه توریست هستید و یا به قصد تجارت به این شهر سفر کرده اید این هتل انتخابی عالی برای اقامت هنگام بازدید از مارماریس است. از طریق اقامت در این هتل مسافران و گردشگران تور مارماریس می توانند از دسترسی آسانی که دیدنی های این شهر پر جنب و جوش دارند لذت ببرند.

هتل کلاب توربان خدمات برتر و طیف گسترده ای از امکانات رفاهی را در اختیار مهمانان قرار می دهد و این اطمینان را به آنان می دهد که اقامتی راحت در این هتل خواهند داشت. این هتل رو به دریا دارای ساحلی اختصاصی بوده و دارای دو استخر روباز بیرون هتل و ۳ سرسره آبی می باشد. اینترنت Wi-Fi رایگان نیز در این هتل قابل دسترسی می باشد.
اتاق های هتل دارای بالکن و نمایی رو به باغ های اطراف و دریا هستند. تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا، تلویزیون LCD و مینی بار هستند.
این هتل ۳ رستوران دارد که غذاهای ایتالیایی، ترکی و دریایی سرو می کند. رستوران اصلی هتل نیز غذاها را به صورت منوی باز و بوفه سرو می کند. میهمانان می توانند غذای خود را در رستوران بیرون هتل، کنار ساحل با نمایی رو به دریا میل کنند.

مرکز آبگرم و ماساژ این هتل شامل حمام ترکی، سونا و انواع ماساژ ریلکسیشن می باشد. یک استخر سرپوشیده نیز داخل هتل وجود دارد. همچنین زمین تنیس و یک باشگاه ورزشی مجهز به وسایل بدنسازی مدرن نیز در هتل کلاب توربان وجود دارد.

هتل کلاب توربان تا مرکز شهر مارماریس ۳٫۵ کیلومتر فاصله دارد و فاصله آن تا منطقه ایچملر ۴ کیلومتر است. فرودگاه نیز دالامان در فاصله ۹۵ کیلومتری این هتل قرار دارد. این هتل امکانات فوق العاده تفریحی مانند ساحل، زمین بازی کودکان، غواصی و اتاق بازی دارد و اقامتی فراموش نشدنی را برای مهمانان خود رقم می زند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل گرند یازیچی کلوب توربان را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


اینترنت wifi رایگان
کافی نت
باشگاه بدنسازی
استخر
تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی پارکینگ صندوق امانات
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی سالن کنفرانس تلویزیون سیستم صوتی
سشوار تلفن سرویس چای سیستم سرمایشی / گرمایشی
آشپزخانه مبلمان حمام یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر