هتل گرند ستیا

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 22 مرداد 1397 22 مرداد 1397


هتل گرند ستیا

Grand Cettia Hotel
هتل 4 ستاره

هتل گرند ستیا در قلب مارماریس قرار دارد که از سمتی توسط دریای اژه و از سمتی دیگر توسط کوهها و درختان نخل احاطه شده است. این هتل دارای زمین تنیس ، استخرهای روباز و سرپوشیده همراه با سرسره های آبی می باشد.
اتاق های هتل گرند ستیا دارای بالکن اختصاصی ، اینترنت رایگان Wi-Fi ، تلویزیون و ماهواره و یک مبل برای نشستن می باشند. از دیگر امکانات این هتل می توان به باشگاه بدنسازی مدرن آن مجهز به جدیدترین تجهیزات ورزشی و حمام ریلکسیشن آن اشاره کرد. در مرکز ماساژ این هتل انواع ماساژ درمانی ها انجام می شود.
رستوران های هتل غذاهای بین المللی تهیه می بیند. این رستوران ها همچنین یک منوی اختصاصی برای کودکان دارند ، همچنین می توان غذاها را داخل اتاق میل کرد یا علاوه بر رستوران در فضای باز خارج از آن در تراس میل نمود. این هتل برای میهمانان خود در تمام روز برنامه های تفریحی تدارک می بیند. فاصله آن تا مرکز شهر ۳٫۵ کیلومتر می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل گرند ستیا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 190
اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان
ماساژ
سونا/ جکوزی
استخر بیلیارد
زمین تنیس امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی پارکینگ
رستوران مینی بار فروشگاه خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات نگهداری کودک سالن کنفرانس سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلویزیون سیستم صوتی سشوار خشکشویی
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر