هتل گرند بلیش

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 7 مرداد 1397 7 مرداد 1397


هتل گرند بلیش

Grand Belish Hotel
هتل 5 ستاره

هتل ۵ ستاره گرند بلیش (Grand Belish) یک هتل و ریزورت مدرن در لانگ بیچ (Long Beach) در ۱۵ کیلومتری مرکز  کوش آداسی در ساحل دریای اژه است.این هتل که رو به دریا ساخته شده و دارای یکی از بهترین ساحل های شنی منطقه است، ۱۷۸ اتاق و ۲۰ سوئیت از تیپ superior دارد.

اتاق های هتل به بالکن، مبلمان شیک و وای فای رایگان مجهز است. هر اتاق دارای فرش، تلویزیون LCD 32 اینچی، تلفن، سشوار، مینی بار و گاو صندوق است. مهمانان می توانند در رستوران بوفه باز هتل انواع غذاهای ترکی و بین المللی را بچشند. در رستوران Fish House نیز غذاهای مختلف دریایی سرو می شود.

از جمله امکانات Grand Belish می توان به این موارد اشاره کرد: استخر روباز، امکانات آبگرم (اسپا)، حمام ترکی، سونا، پارکینگ اختصاصی رایگان، مرکز تناسب اندام، بار استخر، بار لابی، بار ویتامین، باشگاه شبانه، اتاق بازی و غیره. مرکز آبگرم هتل که در داخل ساختمان هتل قرار گرفته انواع خدمات ماساژ و زیبایی را به مهمانان عرضه می دارد.

در این هتل مهمانان علاوه بر انجام ورزش هایی همچون بسکتبال، تنیس و مینی فوتبال می توانند به انواع ورزش های آبی نیز بپردازند. «گرند بلیش» از فرودگاه عندان مندرس (Adnan Menderes) 100 کیلومتر فاصله دارد. این فرودگاه در ۱۸ کیلومتری جنوب مرکز شهر ازمیر واقع شده است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل گرند بلیش را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 178 اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی استخر
سالن بازی زمین تنیس امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک فروشگاه
رستوران مینی بار خشکشویی خدمات 24 ساعته اتاق
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر