هتل گرند بلو اسکای

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 2 مرداد 1397 2 مرداد 1397


هتل گرند بلو اسکای

Grand Blue Sky International
هتل 4 ستاره

هتل گرند بلو اسکای کوش آداسی که استخری فوق العاده وسیع دارد، در خط ساحلی دریای اژه قرار گرفته و منظره ای پانوراما از دریا دارد.مرکز کوش آداسی تنها ۳ کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

اتاق های بزرگ این هتل وسیع با رنگ های شادی تزئین شده اند و همگی به سیستم تهویه هوا، وای فای رایگان، بالکن خصوصی، ماهواره، تلویزیون و حمام های اختصاصی با وان آب گرم مجهز هستند. مهمانان می توانند به انتخاب خود در یکی از رستوران های منوی سفارشی این هتل غذا میل کنند. مجموعه ی انتخابی آنها شامل غذاهای دریایی تازه، غذاهای لذیذ ایتالیایی و غذاهای سنتی عثمانی خواهد بود.

ازجمله امکانات هتل گرند بلو اسکای می توان به مدرسه ی شنا، زمین تنیس و حمام ترکی اشاره کرد. این هتل معمولا شب ها برنامه های مفرحی دارد و هنرمندان ماهری نیز برای سرگرم ساختن کودکان در کلوپ کودک تدارک دیده است.
دهکده ی سنتی کرازلی و پارک ملی دیلیک هر دو بسیار محبوب هستند و ۳۰ دقیقه با ماشین تا هتل فاصله دارند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل گرند بلو اسکای را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 325
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان استخر کودکان پارک آبی ماساژ
سونا/ جکوزی استخر پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
رستوران فروشگاه صندوق امانات خدمات 24 ساعته اتاق
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر