هتل گراند پارک این

دهلی, هتل های دهلی, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 11 مهر 1397 11 مهر 1397


هتل گراند پارک این

Hotel Grand Park Inn
هتل 3 ستاره

هتل گرند پارک این دهلی در کارول باغ ، ۲ کیلومتری ایستگاه قطار دهلی نو ، قرار دارد. از این ایستگاه قطار به راحتی به تمامی جاذبه های توریستی و مناطق تجاری این شهر می توانید دسترسی داشته باشید. این هتل دارای یک رستوران در پشت بام ، اینترنت رایگان و اتاق هایی با چشم اندازی به شهر می باشد.

اتاق های هتل گرند پارک این دارای تهویه کننده هوا ، تلویزیون ، ماهواره و تلفن و حمام اختصاصی می باشند. خدمات کرایه ماشین در این هتل ارائه می شود ، کارکنان هتل در گرفتن تورهای مختلف به جاذبه های دیدنی شهر مسافرین را همراهی می کنند. خدمات خشکشویی و اتوکشی نیز در این هتل انجام می شود.

از رستوران پشت بام هتل میهمانان می توانند آسمان خراش های شهر دهلی را با نمایی بسیار زیبا مشاهده کنند. انواع غذاهای محلی و بین المللی در این هتل ارائه می شود.

گرند پارک این ۱۰۰ متر از بازار کارول باغ و ایستگاه متروی Jhandewalan فاصله دارد ، فاصله آن تا کلیسای توماس ، معبد بیرلا و کاخ Connaught فقط ۲ کیلومتر می باشد و فرودگاه بین المللی گاندی ۱۸ کیلومتر از این هتل فاصله دارد.

کارول باغ برای افرادی که به خرید لباس ، گشت شهری و خرید کردن علاقه مند هستند انتخاب مناسبی می باشد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل گرند پارک این را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 20
اینترنت wifi رایگان امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی خدمات 24 ساعته اتاق
رستوران مینی بار    
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر