هتل کوناک

استانبول, هتل های استانبول, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 7 تیر 1397 7 تیر 1397


هتل کوناک

Konak Hotel
هتل 4 ستاره

هتل کوناک در استانبول واقع شده است. اسم و شهرت این هتل بسیار شیک به دلیل انواع غذاهای خوشمزه و لذیذ ترکی و بین‌المللی است که در ٢ رستوران سرو می‌شود.
چندین اتاق کنفرانس و اینترنت بی‌سیم در اختیار مهمانان کاری هتل قرار می‌گیرد و کافه و بار هتل با ظرفیت ١٠٠ نفر، مکانی فوق العاده برای اقامت است. هتل konak، مجهز به تهویه‌ی مطبوع بوده و شامل ١١٧ اتاق است. از تجهیزات هتل می‌توان به پذیرش ٢۴ ساعته، صندوق امانات، صرافی، رخت‌کن، آسانسور و دکه‌ی روزنامه فروشی اشاره کرد. همچنین، استفاده از خدمات خشک‌شویی، سرو غذا در اتاق و پارکینگ نیز فراهم می باشد.این هتل، مناسب خانواده و فقط ٨ دقیقه تا ایستگاه مترو (تکسیم Taksim) و رستوران، بار فاصله دارد. چندین مرکز خرید، مرکز کنوانسیون و موزه‌ در چندقدمی هتل قرار گرفته‌ است و با وسیله نقلیه تا استانبول و جاذبه‌های دیدنی آن از جمله ایاصوفیه (Hagia Sophia)، کاخ توپ‌کاپی (Topkapi)، مسجد کبود (Blue Mosque) و بازار بزرگ (Grand Bazaar) تقریباً ٢٠ دقیقه راه است. فرودگاه‌های آتاتورک و سابیها گوچن (Sabiha Gokcen) به ترتیب در ٢۵ کیلومتری و ۶۵ کیلومتری هتل قرار دارد. اتاق‌های هتل مدرن و باسلیقه طراحی شده‌است و شامل مینی‌بار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای، چای/ قهوه‌ساز، سیستم تهویه‌ی مطبوع و گرمایش مرکزی، سشوار، گاوصندوق و اینترنت بی‌سیم می باشد. همچنین، هر اتاق حمام اختصاصی با دوش و وان نیز دارد. تخت‌خواب دونفره و بالکن اختصاصی هم از دیگر امکانات اتاق‌هاست.
شهرت رستوران‌های هتل، کازان (Kazan) و استرادا (Strada)، به‌خاطر پرسنل خون‌گرم و مهمان‌ نواز است که در خدمت مهمانان عزیز می باشند. صبحانه‌های هتل به صورت بوفه، ناهار و شام نیز به صورت منوی انتخابی ارائه می‌شود

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل کوناک برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 117 اینترنت wifi رایگان استخر سالن کنفرانس
پارکینگ صندوق امانات تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران
کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی خشکشویی سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار تلفن سرویس چای آشپزخانه
مبلمان حمام یخچال آسانسور
       
 


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر