هتل کوست لایت

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 1 مرداد 1397 1 مرداد 1397


هتل کوست لایت

Coastlight Hotel
هتل 4 ستاره

هتل ۴ ستاره ی کوست لایت در موقعیت خوبی در کوش آداسی قرار دارد و پایگاهی عالی برای کشف دیدنی های این شهر پر جنب و جوش است. از اینجا ، مهمانان می توانند از دسترسی آسانی که به دیدنی های این شهر پر جنب و جوش دارند لذت ببرند. هتل با موقعیت مناسبش دسترسی آسانی به مقاصد گوناگون شهر دارد.

در هتل، هر تلاشی صورت می گیرد تا مهمانان احساس راحتی نمایند. برای این کار، هتل بهترین خدمات و امکانات را برای مهمانان فراهم می کند. امکانات سطح بالایی همچون پذیرش و ترخیص سریع مسافر ، صرافی ، اینترنت Wi-Fi در فضاهای عمومی، خدمات سرویس اتاق و پارکینگ در این هتل موجود است. جو هتل کوست لایت در تک تک اتاق های آن منعکس شده است. بالکن / تراس، مینی بار، تهویه مطبوع ، سشوار و تلویزیون تنها چند نمونه از امکاناتی هستند که در هتل یافت می شوند.

این هتل امکانات فوق العاده ای شامل تنیس روی میز ، استخر روباز و ساحل اختصاصی دارد و به شما کمک کند پس از سپری کردن یک روز پرمشغله در شهر خستگی را از تن بزدایید. ترکیبی از خدمات حرفه ای و طیف وسیعی از امکانات سطح بالا را در هتل کوست لایت می توان یافت.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل کوست لایت را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 80
اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی تاکسی سرویس
پارکینگ صندوق امانات آشپزخانه سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سرویس چای
تلویزیون سیستم صوتی مبلمان
سشوار تلفن حمام یخچال
آسانسور      
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر