هتل کورومار

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 7 مرداد 1397 7 مرداد 1397


هتل کورومار

Korumar Hotel
هتل 5 ستاره

هتل پنج ستاره کورومار کوش آداسی که بر روی پرتگاهی مشرف به دریای اژه قرار گرفته، مناظر تماشایی و دلفریبی از جزیره ی پیگون دارد. ۲ ساحل اختصاصی، ۲ استخر و یک مرکز ورزشی مجهز ازجمله امکانات قابل توجه آن می باشند.
اتاق های این هتل همگی دارای بالکنی مبله می باشند که منظره ای رو به دریا دارند. در تمام اتاق ها تلویزیون، ماهواره، اتاق نشیمن مجلل و حمام خصوصی مجهزی خواهید دید. مهمانان مطابق سلیقه ی خود می توانند غذاهای سنتی ترکیه ای یا بین المللی سفارش دهند. می توانید بر روی بالکن غذا میل کنید و از مناظر اطراف لذت ببرید یا در داخل ساختمان غذا میل کنید و شاهد طراحی و دکوراسیون مجلل رستوران باشید.

ازجمله امکانات دیگر هتل کورومار می توان به زمین تنیس، مرکز ورزشی، حمام ترکی، استخر، جکوزی و ماساژ اشاره کرد. وای فای رایگان و زمین بازی کودکان نیز همیشه در دسترس مهمانان خواهد بود. با اقامت در این هتل می توانید از دهکده ی سنتی کرازلی و بقایای بنایی متعلق به دوران هلنیستیک پیگال که ۲۰ دقیقه با اینجا فاصله دارد بازدید کنید. پارکینگ هتل رایگان است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل کورومار را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 224
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی سونا/ جکوزی
استخر صندوق امانات
امکانات معلولین
خدمات 24 ساعته اتاق
رستوران خشکشویی    
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر