هتل کورت یارد آگرا

آگرا, هتل های آگرا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 11 مهر 1397 11 مهر 1397


هتل کورت یارد آگرا

Courtyard by Marriot Agra hotel
هتل 5 ستاره

هتل کورت یارد ماریوت که دارای یک استخر شنای روباز است، در شهر آگرا واقع شده است. منطقه ی میراث جهانی “UNESCO” در تاج محل، 3.8 کیلومتر از هتل فاصله دارد.

هر کدام از اتاق های هتل مجهز به سیستم تهویه هوا هستند و یک دستگاه تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره ای و یک مینی بار در اختیار شما قرار می دهند. سرویس های بهداشتی اختصاصی هر اتاق دارای یک وان یا دوش حمام می باشند و یک دستگاه سشوار و یک عدد حوله ی حمام نیز در آن ها مهیّا شده است.

در هتل کورت یارد ماریوت آگرا یک بخش پذیرش شبانه روزی و یک بار مشاهده می کنید. از دیگر امکانات این هتل می توان به خدمات نگهداری چمدان ها اشاره کرد. این هتل، پارکینگ رایگان نیز در اختیار قرار می دهد.

فاصله ی این هتل از منطقه ی میراث جهانی “UNESCO” معادل 6.3 کیلومتر و فاصله ی آن از باغ مهتاب و معبد “Itimad-ud-Daulah” معادل 10.5 کیلومتر است. ایستگاه قطار “Agra Cantonment” و فرودگاه “Agra” به ترتیب 8.4 و 1.9 کیلومتر از هتل فاصله دارند.

رستوران های داخل هتل تعدادی از خوراک های منتخب هندی و بین المللی را سرو می کنند.

اگر قصد سفر به تور هند و تور آگرا را دارید می توانید هتل کورت یارد را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آگرا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آگرا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آگرا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 189
اینترنت wifi رایگان پارکینگ باشگاه بدنسازی
ماساژ استخر سالن کنفرانس
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
مینی بار کافی شاپ خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی تلویزیون نگهداری کودک سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار مبلمان تلفن آسانسور
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر