هتل کنراد

استانبول, هتل های استانبول, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 4 تیر 1397 4 تیر 1397


هتل کنراد

Conrad Hotel
هتل 5 ستاره

هتل کنراد استانبول که قبلا برنده ی جایزه ی نفیسی بوده است، نمای بسیار زیبایی دارد. در بام هتل می توانید از لژی که با منظره ای از پل بوغاز تزئین شده لذت ببرید. استخر سرپوشیده و فضای باز نیز برای مهمانان درنظر گرفته شده است.تمام اتاق های این هتل دارای دکوراسیون مدرن و به روز می باشند و همگی با اتاق نشیمن، میزکار و حمام مرمرین با کمدهای زیبا مجهز شده است. تلویزیون ال سی دی، ماهواره، پرده های ضد نور و قفل های الکترونیکی از دیگر امکانات این هتل می باشند. رستوران مونت در درون ساختمان هتل قرار گرفته و انواع غذاهای بین المللی و ترکیه ای را با کمی تغییرات خلاقانه سرو می کند. رستوران مزه نیز غذاهای سنتی ترکیه را به همراه نوشیدنی های محلی ارائه می دهد. کافه ی سامیت نیز در طبقه ی ۱۴ هتل قرار گرفته و نوشیدنی های بسیار متنوعی را با دسرهای لذیذ ارائه می دهد منظره ای زیبا از سراسر شهر و پل بوغاز دارد.
ازجمله امکانات تفریحی این هتل می توان به کلوپ ورزشی، سونا، حمام بخار، استخر سرپوشیده و فضای باز اشاره کرد. زمین تنیس نیز در زمین هتل تعبیه شده است. در فاصله ی ۷۵۰ متری از هتل نیز قایق هایی وجود دارند که به مقصد بخش آسیایی استانبول رهسپار می شوند. قصر عثمانی دولماباهچه به راحتی و در عرض ۱۰ دقیقه قابل دسترسی است و می توانید از داخل پارک زیبای یلدیز سیتی عبور کنید.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل کنراد را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 553 کافی نت اینترنت wifi رایگان اینترنت wifi با هزینه
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی
استخر زمین تنیس امکانات معلولین ترانسفر فرودگاهی
صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی ورود حیوانات خانگی آزاد
رستوران سالن کنفرانس آشپزخانه خدمات 24 ساعته اتاق
       
       
 


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر