هتل کلی ریزورت

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 22 مرداد 1397 22 مرداد 1397


هتل کلی ریزورت

Cle Resort Hotel
هتل 4 ستاره

هتل کلی ریزورت مارماریس که فقط یک کیلومتر با دریای اژه فاصله دارد ، دارای دو استخر روباز ، یک پارک آبی با ۳ سرسره آبی ، یک سونا و یک حمام ترکی می باشد.
اتاق های این هتل که در رنگهای ملایم تزیین شده اند مجهز به سیستم تهویه هوا ، تلویزیون و یک مینی بار و بالکن اختصاصی هستند.
رستوران اصلی هتل غذاهای ترکی و بین المللی را به صورت منوی باز و بوفه سرو می کند و رستوران دیگر هتل غذاهای اروپایی را تهیه می بیند. مرکز ورزشی و سلامت این هتل دارای مرکز بدنسازی و اتاق های ماساژ است. بعد از یک تمرین سخت و ورزش می توانید در این سالن ماساژ یا استخر سرپوشیده داخل هتل به استراحت و ریلکسیشن بپردازید.
فعالیت های دیگری که می توان در این هتل انجام داد بازی های دارت ، بولینگ ، تنیس روی میز می باشد. اینترنت Wi-Fi هتل نیز در محوطه عمومی هتل رایگان است.
مرکز شهر مارماریس تا این هتل ۳ کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه دالامان در ۹۰ کیلومتری آن قرار دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل کلی ریزورت را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 210
اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان
ماساژ سونا/ جکوزی استخر امکانات معلولین
پارکینگ
خشکشویی
صندوق امانات نگهداری کودک
رستوران
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق سیستم سرمایشی / گرمایشی
فروشگاه تلویزیون سیستم صوتی سشوار
آسانسور      
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر