هتل کلاب ویوا

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 20 مرداد 1397 20 مرداد 1397


هتل کلاب ویوا

Club Viva Hotel
هتل 4 ستاره

هتل کلاب ویوا به تازگی ساخته شده و امکانات استراحتی کاملی ارائه می دهد و در منطقه ای مسکونی حدود ۲ کیلومتری مرکز شهر مارماریس واقع شده است. یک استخر در فضای باز دارد و مرکز ورزشی کاملا مجهز به همراه ماساژ درمانی دارد. اتاق های مدرن این هتل همگی بالکن اختصاصی وسیعی دارند و همگی دارای تلویزیون صفحه تخت و شبکه های ماهواره ای می باشند. حمام ها نیز در داخل اتاق های تعبیه شده و دوش نیز دارند. در رستوران هتل می توانید غذاهای معروف و مخصوص ترکیه ای را امتحان کنید که اکثرا با استفاده از مواد اولیه ی مخصوص به هر فصل طبخ و سرو می شوند. نوشیدنی های بدون الکل و محلی هم در لابی هتل سرو می شود و در تمام اماکن عمومی هتل می توانید از سرویس رایگان وای فای استفاده کنید.
ازجمله جاذه های گردشگری محبوب این اطراف می توان به قلعه ی مارماریس و ساحل بسیار زیبای مارماریس اشاره کرد که کمتر از ۱۰ دقیقه با ماشین تا اینجا فاصله دارند. پارکینگ این هتل نیز کاملا رایگان است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل کلاب ویوا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 70
اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی استخر
امکانات معلولین
پارکینگ
رستوران مینی بار خشکشویی خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات      
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر