هتل کفالوکا ریزورت

بدروم, هتل های بدروم, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 24 تیر 1397 24 تیر 1397


هتل کفالوکا ریزورت

Kefaluka Resort
هتل 5 ستاره

هتل و استراحتگاه ساحلی کفالوکا (Kefaluka Resort) در کنار شهر تورگوتریس (Turgetreis) در ناحیه بدروم واقع در جنوب غرب ترکیه قرار گرفته است. این هتل زیبا در فضایی به وسعت ۵۰ هزار مترمربع بنا شده و به ساحل زیبای آکیارلار (Akyarlar) مشرف است.

«کفالوکا» ۳۸۴ اتاق در تیپ‌های متنوع دارد؛ از جمله سوئیت‌های Honeymoon، استاندارد،Superior ، فامیلی، دلوکس و Junior Suite. هر اتاق دارای مبلمان مدرن و امکانات رفاهی است.

هتل دارای مراکزی برای سرگرمی و تفریح تمام اعضای خانواده است و مهمانان می‌توانند علاوه بر پرداختن به ورزش‌هایی همچون تنیس، ژیمناستیک، بسکتبال، والیبال ساحلی، تیراندازی با کمان، اسکواش و غیره، خود را با انواع ورزش‌های آبی از قبیل بادسواری (Windsurf)، قایق‌رانی، اسکی روی آب، ماهیگیری و … سرگرم سازند.

از دیگر امکانات هتل می‌توان به این موارد اشاره کرد:
کتابخانه، سینما، کافی‌نت، اینترنت بی‌سیم رایگان، پارکینگ اختصاصی، ساحل اختصاصی، پارک آبی، استخرهای متعدد، مکان‌هایی برای ریلکسیشن، اسپا، مرکز سلامتی و تناسب اندام، خدمات ماساژ، خدمات زیبایی، جکوزی و…. مرکز تجاری هتل نیز خدماتی به مسافران تجاری عرضه می‌نماید. بنا به گفته سایت هتل به آدرس kefaluka.com، در سه رستوران سفارش از منو (A la carte) انواع غذاهای بین‌المللی سرو می‌شود. «کفالوکا» از فرودگاه میلاس (Milas) 60 کیلومتر، از مرکز شهر بدروم ۲۵ کیلومتر، از فرودگاه بدروم ۱۵ کیلومتر و از مرکز شهر تورگوتریس ۱۰ کیلومتر فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور بدروم را دارید می توانید هتل کفالوکا ریزورت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بدروم را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بدروم نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بدروم آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 384 اینترنت wifi رایگان سالن بازی کودکان استخر کودکان
پارک آبی سونا/ جکوزی استخر زمین تنیس
غواصی پارکینگ صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ فروشگاه خدمات 24 ساعته اتاق
نگهداری کودک      
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر