هتل کرون پلازا جیپور تونک رود

جیپور, هتل های جیپور, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 15 مهر 1397 15 مهر 1397


هتل کرون پلازا جیپور تونک رود

Crowne Plaza Jaipur Tonk Road
هتل 5 ستاره

هتل کرون پلازا جیپور تونک رود در شهر جیپور و در منطقه ی “Rajasthan” و در فاصله ی ۵٫۱ کیلومتری از جاده ی تونک (Tonk Road) واقع شده و دارای یک سالن اسپا و مرکز تناسب اندام می باشد. مهمانان می توانند از صرف غذا در رستوران های داخل هتل لذت ببرند.

تمام اتاق ها دارای یک تلویزیون صفحه تخت به همراه کانال های ماهواره ای هستند. برخی از واحدها نیز به یک محوطه ی نشیمن مجهز شده اند و شما می توانید در آن محوطه به استراحت بپردازید.

از دیگر امکانات اتاق ها می توان به دمپایی های راحتی، انواع محصولات بهداشتی و شوینده ی رایگان و یک دستگاه سشوار اشاره کرد. بخش پذیرش این هتل به صورت شبانه روزی فعال است. این هتل خدمات اجاره ی ماشین را نیز فراهم آورده است.

معبد “Birla Mandir” شهر جیپور در فاصله ی ۱۲٫۹ کیلومتری از هتل کرون پلازا جیپور تونک رود واقع شده و “Hawa Mahal-Palace of Winds” معادل ۱۶٫۱ کیلومتر از هتل فاصله دارد. نزدیکترین فرودگاه به هتل، فرودگاه “Jaipur” است که در فاصله ی ۵ کیلومتری از این مجموعه قرار دارد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور جیپور را دارید می توانید هتل کرون پلازا جیپور تونک رود را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های جیپور را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری جیپور نیز می توانید با جاذبه های گردشگری جیپور آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 218
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر پارکینگ ترانسفر فرودگاهی تاکسی سرویس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی سالن کنفرانس
تلویزیون سیستم صوتی سرویس چای سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار تلفن آشپزخانه
مبلمان یخچال آسانسور  
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر