هتل کروان پلازا کوچی

کرالا, هتل های کرالا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 20 آبان 1397 20 آبان 1397


هتل کراون پلازا کوچی

Crowne Plaza Kochi hotel
هتل 5 ستاره

هتل کروان پلازا کوچی کرالا اتاق های زیبا و مدرن با منظره ای از حوضه و شهر را ارائه می دهد. واقع در بندر NH 47، دارای 4 گزینه غذا و نوشیدنی است. هتل کروان پلازا کوچی در 2.5 کیلومتری از دریای درایو و 7 کیلومتر از ایستگاه راه آهن ارنکولام قرار دارد. فورت کوچین 12 کیلومتر و جزیره بلغاتتی 15 کیلومتر از هتل است. فرودگاه بین المللی کوخ در 23 کیلومتری است. ملک 7 کیلومتر از پارک اطلاعات Kakkanad و 1.5 کیلومتر از بیمارستان دریاچه شورت است. ایستگاه اتوبوسرانی Vyttila Mobility در 5 کیلومتری است.

همه اتاق ها دارای یک محل کار ارگونومیک، تلویزیون ماهوارهای تختخواب، بارانداز iPod و مینی بار هستند. این هتل ها همچنین دارای امکانات چای / قهوه و صندوق امانات هستند. حمام اختصاصی با وان حمام، دوش و حمام می باشد.

امکانات تفریحی در هتل شامل استخر در فضای باز و تسهیلات آبپاش گسترده است. مهمانان می توانند از کار در مرکز تناسب اندام 24 ساعته لذت ببرند و یا به پذیرش 24 ساعته برای کمک کمک کنند.

رستوران موزاییک دارای بوفه ی صبحانه است و متخصص در غذاهای سنتی کرالا، پانز آسیایی و بین المللی است. Trilogi در آشپزخانه های تعاملی آشپزی از Travancore، Kochi و Malabar می باشد. Sky Grill در هوای آزاد کوره ها، بارها و نوشیدنی های تازه طراحی می شود. چای و قهوه محلی، میان وعده های سبک در Aroma Lounge & Deli خدمت می کنند.

اگر قصد سفر به تور هند و تور کرالا را دارید می توانید هتل کروان پلازا کوچی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کرالا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کرالا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کرالا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 269
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر ماساژ تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ صندوق امانات سالن کنفرانس امکانات معلولین
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی نگهداری کودک سالن بازی کودکان سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلویزیون مبلمان حمام سشوار
یخچال آسانسور    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر