هتل کروانسرای مارماریس

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 17 مرداد 1397 17 مرداد 1397


هتل کروانسرای مارماریس

Kervansaray Marmaris Hotel
هتل 4 ستاره

هتل کاروانسرای مارماریس هتلی مناسب برای خانواده ها و افرادی که گروهی سفر می کنند می باشد. با فاصله کمی از این هتل می توانید به ساحل برسید و انواع ورزش های آبی را امتحان کنید. روزانه کشتی های مختلفی شما را به ساحل کوهستانی و دریای فیروزه ای ، ویرانه های شهر های قدیمی اطراف مارماریس و غار اطراف آن که فقط از سوی دریا ورودی دارد می برند.
این هتل همچنین یک استخر وسیع دارد و میهمانان می توانند به ورزش های ایروبیک یا ژیمناستیک آبی بپردازند. بازیهایی نظیر تنیس روی میز ، تنیس ، والیبال ، بسکتبال یا ایروبیک روزانه در این هتل محیا می باشند.
نیازی نیست که نگران کودکانتان باشید ، این هتل فعالیت های تفریحی زیادی برای کودکان دارد تا آنها را سرگرم کند. کودکان می توانند به نقاشی ، رقص یا انواع بازیها در طول روز بپردازند.
اتاق های هتل دارای تهویه هوا و امکانات مدرن مورد نیاز میهمانان می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل کاروانسرای مارماریس را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 220
باشگاه بدنسازی اینترنت wifi رایگان سالن بازی کودکان
ماساژ سونا/ جکوزی استخر بیلیارد
زمین تنیس امکانات معلولین پارکینگ خشکشویی
رستوران مینی بار صندوق امانات خدمات 24 ساعته اتاق
نگهداری کودک تلویزیون سیستم صوتی سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار      
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر