هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 10 اردیبهشت 1398 10 اردیبهشت 1398


هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز پوکت

Crest Resort Pool Villas
هتل 5 ستاره

هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز پوکت که به صورت پیاده، فاصله کمی تا ساحل ” Tri Trang” دارد، درست در خارج از مرکز “Patong” واقع شده است. این هتل، اتاق های شیک و ویلاهای استخرداری را ارائه می کند. این استراحتگاه که بر روی تپه ملایمی واقع شده، دارای یک استخر روباز و امکانات دسترسی به Wi-Fi رایگان است. این هتل دارای ویوهای ۲۴۰ درجه چشم نوازی به دریای ” Andaman” است. این هتل، ۳ کیلومتر تا ساحل زیبای “Paradise” فاصله داشته و مسافت آن با اتومبیل تا هیجان های “Patong” کمتر از ۱۰ دقیقه است. فرودگاه بین المللی پوکت در سمت شمالی جزیره، با اتومبیل تقریباً ۱ ساعت تا آن فاصله دارد. تمام امکانات اسکان هتل دارای سیستم تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت و صندوق امانات است. همچنین یک مینی بار، یک کتری برقی و یک سرویس بهداشتی اختصاصی با دوش وجود دارد. ویلاهای هتل دارای استخر اختصاصی می باشند. میهمانانی که در هتل کرِست ریزورت اقامت دارند، می توانند از غذاهای سرو شده در رستوران در محل لذت ببرند، در مرکز تناسب اندام ورزش کنند و یا در چشمه آب معدنی به آسایش برسند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل کرست ریزورت اند پول ویلاز را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پوکت آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 144 باشگاه بدنسازی اینترنت wifi رایگان تاکسی سرویس
رستوران ماساژ صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی
کافی شاپ سونا/ جکوزی خشکشویی پارکینگ
مینی بار استخر سالن کنفرانس خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سالن بازی کودکان سیستم صوتی تلفن
سرویس چای استخر کودکان مبلمان حمام
یخچال آسانسور سشوار نگهداری کودک
کافی نت      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر