هتل کراون باکو

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 3 مهر 1397 3 مهر 1397


هتل کراون باکو

The Crown Hotel
هتل 4 ستاره

هتل کراون در قلب باکو و در کنار دریای خزر دید پانوراما و بسیار زیبایی از شهر و دریا را به دیدگان می آورد.  هتل نزدیک جاذبه های مهم شهر قرار دارد و در عرض چن دقیقه می توانید به پارک کوهستانی، بلوار ساحلی، برج دوشیزه، میدان چشمه، و مراکز و سازمان های بزرگ دولتی می باشد. هتل با ۱۲۵ اتاق امکاناتی نظیر تهویه مطبوع، اینترنت رایگان، تلویزیون صفحه تخت، میز کار ، منطقه نشستن، مینی بار، حمام با سشوار و وان و درصورت درخواست تخت اضافی در خدمت مهمانان است.

در تمام اتاق های هتل کراون سیگار کشیدن ممنوع است و اینترنت رایگان در تمام محوطه های هتل موجود است. برای سفرهای کاری خدماتی فراهم گشته که با پرداخت مبلغ جداگانه ای قابل استفاده هستند که شامل دستگاه فکس و کپی، سالن همایش، اتاق های کنفرانس و جلسات اداری می شوند. روزنامه رایگان و ترانسفر فرودگاهی با هزینه مجزا از دیگر مواردی است که در این بخش می توان به آن اشاره کرد.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل کراون را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 125
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
سونا/ جکوزی استخر ترانسفر فرودگاهی تاکسی سرویس
بیلیارد پارکینگ صندوق امانات خشکشویی
رستوران
کافی شاپ
مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس تلویزیون سیستم صوتی
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار حمام تلفن آشپزخانه
مبلمان یخچال آسانسور  
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر