هتل کاسکاد

ارمنستان, ایروان, هتل های ایروان, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی 30 مرداد 1397 30 مرداد 1397


هتل کاسکاد

Cascade Hotel
هتل 3 ستاره

هتل کاسکاد ایروان هتلی نوساز و کوچک و دلنشین  نزدیک به بنای معروف کاسکاد یا همان هزار پله می باشد. این هتل در مرکز شهر ایروان ولی در نقطه آرامی واقع شده است و برای استراحت بسیار مناسب است. هتل کاسکاد ارمنستان در گروه هتل های ۳ ستاره قرار دارد که در سال ۲۰۱۳ افتتاح گردید. این هتل دارای ۲۵ اتاق است که همه آنها مجهز به تلویزیون صفحه تخت، سیستم تهویه هوای مطبوع، حمام، سرویس بهداشتی و… می باشد. هتل کاسکاد ارمنستان تا تئاتر اپرا ۶ دقیقه، تا میدان جمهوری ۱۰ دقیقه و تا فرودگاه زوارتنوتس ۱۴ کیلومتر فاصله دارد.

رستوران هتل انواع غذاهای ارمنی، بین المللی و کوکتل را سرو می نماید. فاصله این هتل تا مجتمع آبشار و مرکز Cafesjian شهر ایروان فقط ۱۰۰ متر می باشد. برخی امکانات هتل کاسکاد ارمنستان شامل عابربانک دارای دلار، صرافی، کافه، پارکینگ رایگان، سرویس ۲۴ ساعته، تلویزیون، وای فای رایگان، سیستم سرمایشی، اینترنت وای فای رایگان، سیتم تهوبه هوای مطبوع و… برای مسافران تور ارمنستان می باشد.

اگر قصد سفر به تور ارمنستان و تور ایروان را دارید می توانید هتل کاسکاد را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های ایروان را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری ایروان نیز می توانید با جاذبه های گردشگری ایروان آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 25
تاکسی سرویس اینترنت wifi رایگان پارکینگ
صندوق امانات تلویزیون
سیستم صوتی
سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سشوار تلفن سرویس چای مبلمان
حمام یخچال    
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ارمنستان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر