هتل کاسپین بیزینس

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 17 شهریور 1397 17 شهریور 1397


هتل کاسپین بیزینس

Caspian Business Hotel
هتل 4 ستاره

هتل کاسپین بیزینس در منطقه نریمانف شهر باکو در فاصله 10 دقیقه از شهر قدیمی واقع شده است. این هتل یک استخر سرپوشیده ، مرکز اسپا و اینترنت رایگان دارد.

اتاق های هتل کاسپین بیزینس فضای وسیعی دارند و به زیبایی دکور شده اند ، کفپوش اتاق ها فرش است و محوطه جدا برای نشستن دارند. داخل اتاق ها نیز تلویزیون صفحه تخت ، مینی بار و یخچال قرار دارد. حمام اختصاصی هر اتاق نیز مجهز به لوازم بهداشتی رایگان می باشد.

رستوران هتل چشم اندازی به سوی شهر دارد و غذاهای اروپایی و آذری سرو می کند ، صبحانه در این رستوران به صورت بوفه سرو می گردد.

میهمانان هتل می توانند از استخر سرپوشیده و سالن بدنسازی هتل استفاده کنند یا به بازی تنیس روی میز و یا بیلیارد بپردازند. همچنین می توانند از سونا و خدمات ماساژ برای ریلکس شدن استفاده کنند.

ایستگاه متروی باکمیل 15 دقیقه پیاده تا هتل کاسپین بیزینس فاصله دارد و پارک بلوار و دریای خزر نیز 7 کیلومتری این هتل قرار دارند. ایستگاه قطار باکو 6 کیلومتر از هتل کاسپین بیزینس فاصله دارد و همچنین فاصله فرودگاه بین المللی باکو نیز 15 کیلومتر می باشد. خدمات ترنسفر فرودگاهی به درخواست میهمانان هتل صورت می گیرد. امکان کرایه کردن ماشین توسط هتل نیز وجود دارد.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل کاسپین بیزینس را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تاکسی سرویس پارکینگ خشکشویی صندوق امانات
استخر بیلیارد سالن کنفرانس سرویس چای
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی سشوار سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلفن آشپزخانه مبلمان حمام
یخچال
آسانسور    
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر