هتل کاسا د ماریس

مارماریس, هتل های مارماریس, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 16 مرداد 1397 16 مرداد 1397


هتل کاسا د ماریس

Casa De Maris Spa & Resort Hotel
هتل 5 ستاره

هتل کاسا د ماریس مارماریس فقط چند قدم تا کنار دریا فاصله دارد و دارای استخر روباز ، ساحل اختصاصی و اینترنت رایگان Wi-Fi می باشد. اتاق های هتل دارای سیستم تهویه هوا ، تلویزیون و ماهواره، مینی بار، حمام اختصاصی و بالکن هستند. تمامی اتاق ها دکوراسیونی مدرن با رنگهای زیبا دارند. برخی از اتاق ها نمایی به سوی دریا دارند.
این هتل چندین رستوران دارد که غذاهای سنتی ، بین المللی و دریایی سرو می کند. مرکز آبگرم و ماساژ هتل شامل حمام ترکی ، سونا و خدمات ماساژ می شود. میهمانان می توانند برای ورزش کردن از اتاق بدنسازی و خدمات ورزشی هتل استفاده کنند. برای کودکان نیز زمین بازی جداگانه موجود است.
هتل کاسا د ماریس اسپا در فاصله ای کمتر از ۳ کیلومتر از مرکز شهر مارماریس قرار دارد و فاصله آن تا فرودگاه دالامان ۱۰۰ کیلومتر است. پارکینگ هتل برای میهمانان رایگان می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور مارماریس را دارید می توانید هتل کاسا د ماریس برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های مارماریس را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری مارماریس نیز می توانید با جاذبه های گردشگری مارماریس آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 190
اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی سالن بازی کودکان استخر
بیلیارد پارکینگ صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی
رستوران مینی بار
سالن کنفرانس
خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی تلویزیون سیستم صوتی
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار آسانسور    
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر