هتل کاروانسرای کندو

آسیا, ترکیه, آنتالیا, هتل های آنتالیا, جهانگردی, هتل های پنج ستاره 29 اردیبهشت 1397 29 اردیبهشت 1397


هتل کاروانسرای کندو

Kervansaray Kundu Hotel
هتل 5 ستاره

هتل کاروانسرای کندو آنتالیا هتلی زیبا و مجلل است که با ماشین اندکی با مرکز آنتالیا فاصله دارد
ساختمان اصلی هتل رو به لارا بیچ چشم اندازی رو به استخر منحصر به فرد خود و دریای مدیترانه دارد  باغهای زیبا وبزرگ دورتا دور هتل را احاطه کرده اند این هتل در مرکز توریستی لارا با تمام رستوران‌ها، بارها و کلاب‌هایش  قرار دارد این هتل زیبا تمام انتظارات شما از یک سفر توریستی جذاب به آنتالیا را برآورده می کند هتل در ۴ هکتار زمین  دارد و انواع نوآوری های تفریحی در هتل موجود است هتل حدود ۴۰۰ اتاق دارد و در سال ۲۰۰۵ ساخته شده است هتل  امکانات خوبی مانند :  لابی با پذیرش ۲۴ ساعته، صندوق امانات، آسانسور، آرایشگاه، بار، کلاب شبانه، اتاق بازی، اتاق تلویزیون، رستوران با انواع غذاهای ترکی و بین‌المللی، دسترسی به شبکه‌ی بی‌سیم و پارکینگ ، خدمات سرو غذا در اتاق و خشک‌شویی (با هزینه جداگانه) برای میهمانان خود آماده کرده
اتاق های هتل ساده و بسیار راحت هستند و این اتاق ها امکانات خوبی مانند : حمام اختصاصی همراه با سشوار، خط تلفن مستقیم، تلویزیون ماهواره‌ای/کابلی، مینی‌بار، رادیو، دسترسی به اینترنت، تخت دونفره یا کینگ‌سایز، سیستم تهویه و گرمایشی مجزای قابل تنظیم، گاوصندوق اجاره‌ای و بالکن یا تراس را برای راحتی شما مهیا کرده اند اگر دنبال یک تعطیلات خانواده گی  متفاوت هستید بدانید هتل کاروانسرای کندو میتواند مکان مناسبی برای اقامت شما باشد  در حالی که شما آرامش را با ماساژ حرفه ای در مرکز آبگرم هتل تجربه می کنید ، فرزندانتان نیز می توانند لحظات سرگرم کننده ای در استخر بچه ها و یا پارک آبی هتل تجربه کنند  مهمان های جوان تر نیز انواع  برنامه های تفریحی و  ورزشی را در هتل دنبال کنند مهمان هایی که به دنبال یک اقامت فعال تر و متفاوت تر هستند نیز می توانند از ورزشهای آبی مختلف، از جمله قایقرانی، غواصی و طناب بازی در کنار چتربازی را انجام دهند و یا تمرینات ورزشی خود را  در اتاق تناسب اندام و یا پیگیری کنند و همینطور میتوانند از شنا در استخر سرپوشیده و فضای باز هتل لذت ببرند. علاقه مندان به تنیس می توانند در زمین های تنیس هتل تنیس بازی کنند هر تابستان گروه های نمایشی برتر ترکیه و همینطور شبده بازهای معروف شهر به این هتل می آیند و شب های زیبایی رای برای شما ایجاد می کنند  گوش دادن به موسیقی زنده در حال نوشیدن یک  نوشیدنی گوارا و با طراوت در کنار نوار استخر و ساحل بسیار شاد و رمانتیک است  میهمانان می‌توانند در لنگرگاه استراحت کنند و از منظره دریا و ساحل ۱۳۰ متری آن لذت ببرند بیلیارد، بیلیارد ایتالیایی، تنیس روی میز، آیروبیک در آب، والیبال ساحلی، مینی‌گلف، آیروبیک و ژیمناستیک از تفریحات محبوب این هتل است. همچنین سرگرمی‌های متنوع دیگری برای همه‌ی سنین وجود دارد. رستوران های این هتل بهترین غذاهای ترکی را به صورت بوفه برای شما سرو میکنند و صبحانه، ناهار و شام به صورت بوفه سرو می‌شوند. برای میان‌وعده‌ها نیز یک منوی انتخابی در رستوران و کافه های کنار استخر وجود دارد. همچنین می‌توانید غذاهای خاص مورد نظرتان را نیز به رستوران سفارش دهید. اتاق‌ها را می‌توان با تمام وعده‌های غذایی رزرو نمود.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنتالیا را دارید می توانید هتل کاروانسرای کندو را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 400 کافی نت اینترنت wifi رایگان ساحل اختصاصی
باشگاه بدنسازی سالن بازی کودکان استخر کودکان پارک آبی
ماساژ سونا/ جکوزی استخر سالن بازی
صندوق امانات پارکینگ تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
 نگهداری کودک  خشکشویی  دستگاه خودپرداز  سیستم سرمایشی / گرمایشی
 سیستم صوتی  سرویس چای  مبلمان  آسانسور
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر