هتل پیکادیلی

دهلی, هتل های دهلی, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 13 آبان 1397 13 آبان 1397


هتل پیکادیلی

Piccadily Hotel
هتل 5 ستاره

هتل 5 ستاره پیکادیلی در شهر دهلی نو واقع شده و دارای یک استخر روباز، مرکز اسپا، سالن ورزش و شش رستوران می باشد. هتل پیکادیلی برای میهمانان خود امکانات ویژه ای در نظر گرفته است از جمله چندین فروشگاه در داخل هتل، سالن تجاری، سالن برگزاری میهمانی، سالن نشست، توردسک و خدمات تبدیل ارز.

اتاق های هتل مشرف به استخر یا شهر هستند. در هر اتاق تهویه مطبوع، تلویزیون صفحه تخت ماهواره ای، اتو، نشیمن، چای/قهوه ساز، مینی بار و سرویس بهداشتی مجهز به دوش و وسایل بهداشتی رایگان موجود است.

از هتل پیکادیلی تا بازار معروف Dilli Haat سیزده کیلومتر و تا بنای تاریخی Rashtrapati Bhava  شانزده کیلومتر فاصله دارد. فرودگاه بین المللی ایندیرا گاندی تا هتل 20 کیلومتر فاصله دارد.

رستوران Twenty-9 با غذاهای آسیایی، مدیترانه ای و هندی 24 ساعته در خدمت میهمانان است، رستوران Zune غذاهای شمال هند و کشمیر را سرو می کند. انواع اسنک ها در رستوران By-The-Way سرو می شوند. همچنین بار Malt & Co با انواع نوشیدنی ها و رستوران pompdoro با غذاهای ایتالیایی در خدمت میهمانان هستند.

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل پیکادیلی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 228
تاکسی سرویس کافی نت باشگاه بدنسازی
استخر سالن کنفرانس امکانات معلولین پارکینگ
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
مبلمان یخچال تلفن سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار تلویزیون آسانسور
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر