هتل پیادا رزیدنس پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 26 آذر 1397 9 بهمن 1397


هتل پیادا رزیدنس

Piyada Residence
هتل 3 ستاره

هتل پیادا رزیدنس یکی از هتل های ۳ ستاره پاتایا است . در موقعیت مکانی عالی می باشد. چرا که ۱۰ دقیقه پیاده تا ساحل جومتین و خیابان معروف پاتایا واکینگ استریت فاصله دارد. این هتل لوکس و شیک با امکانات کامل و عالی برای کسانی که به ساحل علاقه دارند عالی است . این هتل دارای استخر روباز برای افتاب گرفتن است. همچنین در این هتل خدمات ماساژ نیز انجام می شود. همچنین اینترنت و پارکینگ رایگان در دسترس است.

هتل پیادا رزیدنس دارای باغ با منظره ی بسیار زیبا است ,خدمات اتاق شامل حمام با لوازم بهداشتی یخچال تلویزیون صفحه تخت چایی ساز در برخی اتاق ها گاو صندق می باشد خشگ شویی در این هتل انجام می شود ورود حیوانات به این هتل ممنوع است. یکی دیگر از هتل های ۳ ستاره پاتایا هتل پریما ویلا پاتایا می باشد که این هتل نیز در موقعیت مکانی خوبی قرار دارد.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل پیادا رزیدنس را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


 تعداد اتاق : 75
اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی تاکسی سرویس
استخر صندوق امانات پارکینگ خشکشویی
رستوران کافی شاپ آشپزخانه خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی
سرویس چای
سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار حمام مبلمان تلفن
یخچال آسانسور    
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر