هتل پوینت باربرس

استانبول, هتل های استانبول, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 22 خرداد 1397 22 خرداد 1397


هتل پوینت باربرس

Point Barbaros Hotel
هتل 5 ستاره

هتل پوینت بارباروس استانبول چشم انداز زیبایی از بسفروس را از رستوران طبقه ۱۸ به نمایش می گذارد. اتاق های این هتل دارای جدیدترین امکانات و گجت ها می باشند.
در تمام اتاق های این هتل یک تلویزیون LCD ، هاب برای اتصال بین تلویزیون ، پخش کننده CD و لپ تاپ ، و اینترنت رایگان Wi-Fi موجود می باشد.
میهمانان هتل می توانند از مرکز ورزشی این هتل و استخر وسیعش و خدمات ماساژ این هتل استفاده کنند. در این هتل یک مرکز سرگرمی های دیجیتال نیز وجود دارد که The Game نام دارد.
رستوران هتل با نمای زیبای پانورامیک از استانبول انواع غذاهای بین المللی را برای میهمانان سرو می کند. رستوران منودار این هتل صبحانه ، ناهار و شام را نیز سرو می کند. رستوران اوشن در لابی قرار دارد و رستوران ایتالیایی پیولا نیز انواع پاستا و پیتزا را تهیه می کند.
هتل پوینت باربادوس دارای نقطه فرود هلیکوپتر نیز می باشد. پارکینگ هتل رایگان است. شهر تاریخی استانبول ۸ کیلومتر از این هتل فاصله دارد. تمامی وسایل نقلیه عمومی در نزدیکی این هتل قرار دارند.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل پوینت بارباروس را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 202 کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
ماساژ سونا/ جکوزی استخر امکانات معلولین
پارکینگ صندوق امانات خشکشویی فروشگاه
رستوران مینی بار سیستم صوتی خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس تلویزیون سشوار سیستم سرمایشی / گرمایشی
آسانسور      
       
 


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر