هتل پمار بیچ ریزورت

آسیا, ترکیه, آنتالیا, هتل های آنتالیا, جهانگردی, هتل های پنج ستاره 23 اردیبهشت 1397 23 اردیبهشت 1397


هتل پمار بیچ ریزورت

Pemar Beach Resort Hotel
هتل 5 ستاره

هتل پمار بیچ ریزورت آنتالیا دارای ۵۳۷ اتاق می باشد که بیشتر آنها چشم اندازی رو به دریا دارند. تمامی اتاق ها دارای تلویزیون ، صندوق امانات ، مینی بار می باشند. خدمات اتاق ها روزانه انجام می شود.
این هتل دارای ساحل ، پارک آبی ، دو استخر روباز ، یک استخر سرپوشیده ، استخرهای شنا برای کودکان ، لونا پارک ، ترامپولین و آمفی تئاتر می باشد. از دیگر امکانات هتل می توان به اتاق کنفرانس ، اتاق بازی ، دو زمین تنیس ، دو زمین بسکتبال ، والیبال ساحلی ، حمام ترکی ، سونا ، حمام بخار ، اتاق های ماساژ و مرکز بدنسازی آن اشاره کرد.
این هتل دارای یک رستوران داخل هتل و یک رستوران ساحلی می باشد. بوفه غذای کودکان نیز موجود است. همچنین یک زمین بازی برای کودکان وجود دارد و یک پزشک نیز در هتل مستقر است تا در مواقع ضروری میهمانان را معاینه کند.
رسپشن هتل در کرایه ماشین مسافرین را کمک می کنند ، در هتل یک آرایشگر مو ، کافی نت ، بوتیک و فروشگاه وجود دارد.
فاصله هتل تا فرودگاه آنتالیا ۸۰ کیلومتر می باشد ، آبشار Manavgat نیز در ۱۰ کیلومتری هتل قرار دارد و مرکز شهر آلانیا تا هتل ۴۰ کیلومتر فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور آنتالیا را دارید می توانید هتل پمار بیچ ریزورت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آنتالیا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آنتالیا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آنتالیا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 537
اینترنت wifi رایگان
ساحل اختصاصی باشگاه بدنسازی
سالن بازی کودکان استخر کودکان پارک آبی ماساژ
سونا/ جکوزی استخر
زمین تنیس
رستوران
فروشگاه خشکشویی مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سشوار
سیستم صوتی
 
       
       

 

 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر