هتل پلازا آسنی بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 29 بهمن 1397 29 بهمن 1397


هتل پلازا آسنی بانکوک

Plaza Athenee Hotel
هتل 5 ستاره

هتل پلازا آسنی بانکوک فقط چند دقیقه تا ایستگاه ترن سریع السیر Ploenchit فاصله دارد. این هتل در بانکوک هتلی لوکس و مجلل است که با فاصله چند قدمی تا فروشگاههای معروف بانکوک قرار دارد و از شلوغی خیابان های شهر به دور است. اینترنت رایگان Wi-Fi در این هتل قابل استفاده می باشد.
اطراف هتل می توانید تعداد زیبادی فروشگاه و رستوران بیابید. با ۲۵ دقیقه رانندگی به کاخ بزرگ “گرند پالاس” می رسید. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی Suvarnabhumi 40 دقیقه می باشد.
اتاق های لوکس این هتل دارای تلویزیون ۴۰ اینچ LED و ماهواره ، مینی بار ، چای یا قهوه ساز و مبلمان در محوطه نشیمن می باشد. مرکز اسپای هتل نیز انواع خدمات ماساژ را در کابین های جداگانه ارائه می دهد. هتل پلازا آسنی بانکوک سالن بدنسازی ۲۴ ساعته نیز دارد علاوه بر آنها اتاق های بخار و مرکز کنفرانسی مجهز نیز دارا می باشد. در صورت درخواست میهمانان خدمات ترنسفر به نقاط مختلف شهر با هزینه جداگانه انجام می شود.
انواع غذاهای بین المللی، چینی ، فرانسوی و تایوانی را در ۵ غذاخوری مختلف می توانید امتحان کنید.این هتل یک کافی شاپ نیز دارد و خدمات اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته ارائه می شود.
منطقه پاتوموا Pathumwan برای افرادی که به خرید کردن و غذاخوردن علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل پلازا آسنی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 374
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
اینترنت wifi با هزینه
سالن بازی کودکان
پارکینگ
فروشگاه
ورود حیوانات خانگی آزاد
ماساژ
امکانات معلولین
کافی شاپ
نگهداری کودک
سونا/ جکوزی
صندوق امانات
مینی بار
خشکشویی
استخر
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون
سالن کنفرانس
سشوار
آسانسور
سیستم صوتی
     
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر