هتل پریمیر این پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 11 بهمن 1397 11 بهمن 1397


هتل پریمیر این پاتایا

Premier Inn Pattaya
هتل 3 ستاره

هتل پریمیر این پاتایا (Premier Inn Pattaya)   هتلی که در جنوب پاتایا و ۹۰۰ متری واکینگ استریت قرار دارد . اول از همه به اتاقتان در هتل پریمیر این پاتایا بروید . اتاق روشن شما با دستگاه تهویه مطبوع ، تلویزیون ماهواره‌ای صفحه تخت ، وای–فای رایگان و یخچال مجهز شده است و محوطه ای با مبل و صندلی برای استراحت شما دارد . حمام خصوصی اتاقتان دوش ، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان دارد . ضمنا پیشخوان هتل به صورت ۲۴ ساعته و همین طور صندوق امانات نیز در دسترس شماست . وقت خوردن غذا ، می‌توانید از غذاهای بین‌المللی در رستوران هتل پریمر این پاتایا لذت ببرید . برای تفریح به استخر فضای باز و یا مرکز تناسب اندام هتل پریمر این پاتایا بروید . اگر قصد گشت و گذار در شهر را دارید ، هتل از اسکله‌ی بالی های ، ۱٫۵ کیلومتر و ۲٫۷ کیلومتر از خروجی بازار اوتلت پاتایا فاصله دارد .   از هتل پریمر این پاتایا تا فرودگاه سوانارابومی ۸۶ کیلومتر فاصله است . اگر هم از پارکینگ های عمومی رایگان در نزدیکی هتل استفاده کرده‌اید ، با تحویل خودروی خود به سمت مقصد مورد نظرتان حرکت کنید . امکانات هتل پریمیر این: رستوران_ پارکینگ_ اسانسور _ کافی شاپ _ تاکسی _ خود پرداز _ رم سرویس _ فروشگاه _ خشکشویی _ سیستم تصفیه هوا _ سشوار _ صندوق امانت _ مینی بار _ باشگاه ورزشی _ استخر _ اینترنت در لابی و اتاق _ اتاق غیر سیگاری امکانات تفریحی هتل پریمیر این: استخر سرباز _ باشگاه ورزستخر سرباز _ باشگاه ورزشی _ سالن بدنسازی...

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل پریمیر این را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 164
اینترنت wifi رایگان
باشگاه بدنسازی
ترانسفر فرودگاهی
رستوران
کافی نت
سونا/ جکوزی
تاکسی سرویس
کافی شاپ
صندوق امانات
استخر
پارکینگ
مینی بار
خشکشویی
حمام
خدمات 24 ساعته اتاق
آشپزخانه
تلویزیون
سرویس چای
سالن کنفرانس
یخچال
سشوار
مبلمان
آسانسور
تلفن
سیستم صوتی
   
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر