هتل پراید سان ویلیج

گوا, هتل های گوا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 16 مهر 1397 16 مهر 1397


هتل پراید سان ویلیج گوا

Pride Sun Village Resort and Spa
هتل 4 ستاره

هتل پراید سان ویلیج گوا یکی از مهم ترین هتل های گوا می باشد که استفاده از پارک آبی آن برای میهمانانش بصورت رایگان است. هتل پراید سان ویلیج گوا در منطقه آرام Arpora و در شمال گوا واقع شده است. فاصله ی این هتل تا فرودگاه دابولیم ۴۵ کیلومتر ،تا ایستگاه راه آهن ۲۰ کیلومتر و تا ساحل باگا گوا ۵ دقیقه می باشد و دارای چشم انداز زیبا و موقعیت جغرافیایی بی نظیری می باشد و بهترین گزینه برای اقامت کسانی ست که عاشق طبیعت و ساحل با آب های زلال هستند،می باشد.

در هتل ۱۳۵ اتاق لوکس استانداردی وجود دارد که تمام امکانات مورد نیاز در آن به چشم می خورد ،برخی اتاقهای هتل پراید سان ویلج گوا رو به دریا ست و طرفداران زیادی دارد . اتاقهای هتل از نظر طراحی و دکوراسیون بسیار متنوع اند . بهترین خدمات و سرویس دهی در این اتاق ها به گردشگران تور گوا نوروز ۹۶ارائه شده و در کم ترین زمان ممکن به امور میهمانان رسیدگی می شود . تلفن مستقیم ، روم سرویس ۲۴ ساعته ، سیستم برودتی و حرارتی مناسب ، تهویه مطبوع ، تلویزیون ال سی دی ، ماهواره با کانال های پخش موسیقی ، یخچال ، مینی بار ، حمام با وان و کلیه لوازم و سشوار ، صندوق امانات ، کلید الکترونیکی و دسترسی به اینترنت پر سرعت رایگان قسمتی از امکانات اتاق های لوکس هتل ۴ ستاره پراید سان ویلج گوا ست .

امکانات رفاهی هتل پراید سان ویلیج گوا شامل: ماساژ ، جکوزی ، استخر روباز ، مرکز سلامت و آبگرم ، شیرجه ، غواصی ، استخر سرباز (تمام فصول) ، امکانات ورزشهای آبی در سایت هتل می باشد. این هتل با داشتن فروشگاه های متعدد خود را با دیگر هتل های گوا متمایز کرده است.یک صرافی نیز در هتل وجود دارد.هتل دارای کتابخانه می باشد. در صورت درخواست مسافرین، ترانسفر فرودگاه در اختیارشان قرار خواهد گرفت.

در باغ هتل استراحت کنید. میهمانان میتوانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ، بیلیارد، پرتاب دارت، غواصی شرکت کنند. اقامت در هتل معروف گوا، به تجربه فراموش نشدنی تبدیل خواهد گشت.

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل پراید سان ویلیج گوا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 135
اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی ترانسفر فرودگاهی
ماساژ استخر پارکینگ تاکسی سرویس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی سالن کنفرانس سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلویزیون سیستم صوتی سرویس چای آشپزخانه
حمام سشوار تلفن مبلمان
یخچال آسانسور    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر