هتل پراتونام پارک بانکوک | تور تایلند | رزرو هتل

بانکوک, هتل های بانکوک, هتل های سه ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 23 بهمن 1397 23 بهمن 1397


هتل پراتونام پارک بانکوک

Pratunam Park Hotel
هتل 3 ستاره

هتل پراتونام پارک بانکوک یک دقیقه پیاده تا بازار Pratunam و سایر مراکز خرید بانکوک فاصله دارد. وای فای رایگان، رستوران و اتاق های مخصوص افراد غیرسیگاری از امکانات جانبی می باشند. مرکز مد Platinum و پلاژ Pantip حدود ۵ دقیقه پیاده فاصله دارند. مرکز خرید MBK و میدان سیام نیز در فاصله ی ۲۰ دقیقه ای مستقر شده اند.اتاق های مدرن این هتل با رنگ های گرم و پنجره های بزرگ رو به خلیج و مناظر بانکوک، با تهویه هوا، تلویزیون، گاوصندوق، یخچال کوچک، اتاق نشیمن و حمام کاملا مجهز همراه می باشند. سرویس اتاق ها نیز فراهم می باشد. در تمام طول روز می توانید در رستوران تایلندی مجللTamnan انواع غذاها و دسرهای بین المللی را سفارش دهید. دفتر پذیرش و سرویس شاتل هتل به صورت ۲۴ ساعته در دسترس است. در دفتر توریستی هتل می توانید هماهنگی های لازم را برای تورهای یک روزه و تورهای سیاحتی انجام دهید.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور بانکوک را دارید می توانید هتل پراتونام پارک را برای اقامت در یک هتل سه ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بانکوک را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بانکوک نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بانکوک آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 149
اینترنت wifi رایگان
صندوق امانات
خدمات 24 ساعته اتاق
رستوران
مینی بار
خشکشویی
 
       
       
       
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر