هتل پاین بی

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 4 مرداد 1397 4 مرداد 1397


هتل پاین بی

Pine Bay Holiday Resort
هتل 5 ستاره

هتل پاین بی حدود ۴۲۱ هزار مترمربع وسعت دارد و در خلیج کاملیمانی در کوش آداسی قرار گرفته است. این هتل دارای یک ساحل و دریای اختصاصی، پارک آبی و مرکز ورزشی کاملا مجهز می باشد.

اتاق های این هتل پنج ستاره همگی به سیستم تهویه هوا تجهیز و با گل های کاغذی زیبا و رنگ های گرم تزئین شده اند. هر اتاق بالکن خصوصی و تلویزیون دارد. مهمانان می توانند از انواع غذاهای محلی و بین المللی طبخ شده در این هتل میل نمایند. وعده های غذایی به سفارش شما می تواند بر روی تراسی که منظره ای از دریای اژه دارد سرو گردد. عصرها نیز یک تیم انیمیشن برنامه های مفرح و زنده در خلیج پین برگزار می کنند.

می توانید از حمام ترکی برای استراحت استفاده کنید. برای کودکان نیز زمین بازی جداگانه ای تعبیه شده است. فعالیت های مختلفی همانند پاراسیلینگ، قایقرانی و کمپ های شبانه در اینجا قابل برنامه ریزی و انجام است.
در اماکن عمومی هتل سیستم وای فای رایگان تعبیه شده و پارکینگ هتل نیز رایگان است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل پاین بی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 551 کافی نت باشگاه بدنسازی پارک آبی
استخر کودکان سالن بازی کودکان ماساژ سونا/ جکوزی
استخر زمین تنیس غواصی صندوق امانات
پارکینگ فروشگاه خشکشویی خدمات 24 ساعته اتاق
رستوران کافی شاپ مینی بار  
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر