هتل پانوراما هیل

کوش آداسی, هتل های کوش آداسی, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 1 مرداد 1397 1 مرداد 1397


هتل پانوراما هیل

The Panorama Hill
هتل 4 ستاره

هتل پانوراما هیل کوش آداسی در قلب شهر زیبای کوش آداسی واقع شده و جزء هتل های ۴ ستاره کوش آداسی می باشد.
هتل پانوراما هیل دارای امکانات ورزشی و ماساژ ، استخر روباز و تراس اختصاصی می باشد. اینترنت WiFi و پارکینگ در این هتل رایگان است.برخی از اتاق ها نمایی رو به دریای اژه دارند و مابقی اتاق ها نمایی به سمت شهر کوش آداسی دارند.

تمامی اتاق ها مجهز به سیستم تهویه هوا ، تلویزیون ، یخچال و حمام اختصاصی هستند. صبحانه را می توان هم در رستوران هم در تراس میل کرد.خدمات دیگر این هتل شامل حمام ترکی ، سونا ، ماساژ ، زمین تنیس ، تنیس روی میز و میز بیلیارد می باشد.خدمات هتل به صورت ۲۴ ساعته است ، می توان از هتل ماشین کرایه کرد و یا از آنها برای برنامه ریزی تور کمک گرفت.

بنای تاریخی و معروف افسوس (Efesus) با این هتل ۱۸ دقیقه فاصله دارد ( در صورت استفاده از ماشین ). درخواست ترنسفر از فرودگاه به هتل و از هتل به فرودگاه توسط این هتل امکان پذیر است. فرودگان عدنان مندرس ازمیر ۷۹ کیلومتر با این هتل فاصله دارد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور کوش آداسی را دارید می توانید هتل پانوراما هیل را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های کوش آداسی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری کوش آداسی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری کوش آداسی آشنا شوید.

امکانات هتل


کافی نت
تاکسی سرویس اینترنت wifi رایگان ترانسفر فرودگاهی
باشگاه بدنسازی استخر پارکینگ خشکشویی
رستوران
کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات سالن کنفرانس تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
سشوار تلفن سیستم صوتی سرویس چای
آشپزخانه مبلمان حمام یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر