هتل پارک سیتی

استانبول, هتل های استانبول, هتل های چهار ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 24 خرداد 1397 24 خرداد 1397


هتل پارک سیتی

Park City Hote
هتل 4 ستاره

هتل پارک سیتی PARK CITY استانبول با دیزاین زیبا و ترکیب دکوری مناسب در سال ٢٠١٠ ساخته شده است و برای تمام گردشگران کاری و تفریحی فوق العاده است.
این هتل به سیستم تهویه‌هوای مطبوع مجهز بوده و در کل ۵١ اتاق دارد. لابی هتل پذیرش و چک‌اوت ٢۴ ساعته، گاوصندوق ، خدمات صرافی و آسانسور ارائه می‌دهد. رستوران با غذاهای محلی و بین المللی، کافه/بار با تلویزیون و اینترنت بی‌سیم رایگان در خدمت مهمانان و یک سالن کنفرانس نیز در اختیار مهمان کاری قرار می‌گیرد. استفاده از خشک‌شویی، خدمات سرو غذا در اتاق مهمان و پارکینگ برای مسافرانی که با خودروی خود سفر کرده اند، نیز میسر است.هتل PARK CITY مناسب برای مسافرتهای کاری، در مرکز استانبول و در ۵٠٠ متری میدان تقسیم و خیابان استقلال، با موزه‌‌ها، گالری‌ها، مراکز خرید و بارها و کافه ها، قرار دارد. نزدیک‌ترین ایستگاه ریلی شهری در ١٠٠ متری، بازار بزرگ در ٢ کیلومتری همچنین برج گالاتا ذر ١.۵ کیلومتری هتل قرار گرفته‌است. فرودگاه آتاتورک در ٢۵ کیلومتری هتل واقع شده و تا فرودگاه سابیها گوچن حدودا ۵۵ کیلومتر راه است.تمام اتاقهای هتل شامل بالکن اختصاصی به سبک فرانسوی و حمام اختصاصی با دوش و سشوار، تخت‌خواب دونفره ، تلویزیون LCD ماهواره‌ای، کف‌ پارکت و سیستم تهویه‌ هوای مطبوع مجهز است. مینی‌بار، گاوصندوق امن، لپ‌تاپ، اینترنت بی‌سیم رایگان، مبل و لوازم تهیه چای‌و قهوه، خط تلفن مستقیم،اتو نیز از دیگرامکانات اتاقها است.صبحانه به صورت بوفه و ناهار و شام در رستوران هتل سرو می‌شود.  در نزدیکی ایستگاه ترم Findiklizade و ایستگاه مترو فاتح قرار دارد. خدمات هتل به صورت ۲۴ ساعته می باشد و اینترنت رایگان Wi-Fi در محوطه قابل استفاده می باشد.
تمامی اتاق ها مجهز به تلویزیون و مینی بار ، حمام اختصاصی همراه با سشوار برای خشک کردن مو می باشند.
در رستوران هتل غذاهای ترکی و بین المللی سرو می شود. صبحانه به صورت باز و بوفه می باشد.
اماکن دیدنی و تاریخی نظیر ایاصوفیه ، مسجد آبی ، کاخ توپکاپی فقط ۷ ایستگاه ترم تا این هتل فاصله دارند.از هتل تا گرند بازار فقط ۳۰ دقیقه پیاده راه است. فرودگاه آتاتورک تا این هتل ۱۵ کیلومتر فاصله دارد.
منطقه فاتح برای افرادی که علاقه به بازدید از اماکن تاریخی و موزه های استانبول دارند گزینه مناسبی است.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل پارک سیتی را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 51 کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
استخر امکانات معلولین پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی سیستم سرمایشی / گرمایشی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی آسانسور  
       
       
 


آگهی های تور ترکیه

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر