هتل پارک رجیس

گوا, هتل های گوا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 16 مهر 1397 16 مهر 1397


هتل پارک رجیس

Park Regis Goa
هتل 5 ستاره

هتل پارک رجیس گوا با ساختمانی زیبا، فضایی دلباز و برونگرا و محوطه سازی بی نقص و دلنشین به همراه دکوراسیونی لوکس، در بهترین منطقه ی «آرپورا» و در موقعیت بسیار مناسبی قرار دارد به طوری که اکثر جاذبه های به یادماندنی و برتر ساحل «باگا» در فاصله ی بسیار نزدیکی از این هتل قرار دارند.  بازار «باگا نایتس» که در میان بومیان به بازار شنبه شب مشهور است.

هتل پارک رجیس گوا یک استخر در فضای باز و یک مرکز تناسب اندام ارائه می دهد . شما می توانید از خدمات رستوران و بار بر روی سایت بهره مند شوید . وای فای رایگان در هتل پارک رجیس گوا در دسترس است . هر اتاق در هتل پارک رجیس گوا با تهویه مطبوع و با یک تلویزیون صفحه تخت مجهز شده است . برخی از اتاق ها یک منطقه صندلی برای استراحت بعد از یک روز پر مشغله دارند . تمام اتاق ها دارای حمام خصوصی است . برای راحتی شما ، لوازم آرایش رایگان و سشوار نیز ارائه شده است . شما یک میز جلو ۲۴ ساعته را میتوانید در هتل پارک رجیس گوا پیدا کنید .

بازار شبانه باگا ۵۰۰ متر تا هتل پارک رجیس گوا مسافت دارد ، در حالی که باشگاه کوبانا ۸۰۰ متر تا هتل فاصله است . نزدیکترین فرودگاه ، فرودگاه بین المللی گوا می باشد ، که ۲۲ کیلومتر تا هتل پارک رجیس راه است .

هتل پارک رجیس دارای سالن بدنسازی و استخری روباز، چند رستوران و کافی شاپ در هتل و محوطه ی آن، پارکینگ و وای فای رایگان می باشد.این هتل دارای ۷۰ اتاق بوده و تمامی اتاق ها مجهز به تهویه مطبوع و تلویزیون ال سی دی هستند. بعضی از اتاق های این هتل دارای فضای نشیمن نیز می باشند. حمام خصوصی و سشوار در همه ی اتاق ها موجود است. همچنین لوازم آرایشی بهداشتی رایگان جهت رفاه حال میهمانان در دسترس می باشد.

از دیگر امکانات هتل می توان به مرکز تجاری، وسایل بازی کودکان، سوئیت مخصوص ماه عسل، خشکشویی، سرویس ۲۴ ساعته اتاق اشاره کرد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور گوا را دارید می توانید هتل پارک رجیس را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های گوا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری گوا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری گوا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 70
اینترنت wifi رایگان کافی نت تاکسی سرویس
استخر پارکینگ ترانسفر فرودگاهی صندوق امانات
خشکشویی آشپزخانه مبلمان یخچال
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی سرویس چای سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار تلفن آسانسور
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر