هتل پارک این بای رادیسون

دهلی, هتل های دهلی, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 11 مهر 1397 11 مهر 1397


هتل پارک این بای رادیسون

Park Inn by Radisson
هتل 4 ستاره

هتل پارک این بای رادیسون در دهلی جای گرفته و یک پشت بام ، استخر سرپوشیده ، مرکز تناسب اندام ، پارکینگ ، وای فای رایگان ، رستوران و اتاق جلسه ارائه میدهد . ایستگاه اتوبوس The Anand Vihar در ۴۰۰ متری هتل قرار دارد .

اتاق های هتل پارک این بای رادیسون دهلی نو از امکاناتی مانند : تهویه مطبوع ، یک تلویزیون ماهواره ای ، مینی بار ، حمام خصوصی با وان ، دوش و سشوار برخوردار است . شما می توانید در اتاق ها از نمایش شهر لذت ببرید .

خدمات ارائه شده در هتل پارک این بای رادیسون دهلی نو شامل : ذخیره سازی به چمدان ، میز جلو ۲۴ ساعته و دربان می باشد . این هتل ۸ کیلومتر تا بنای تاریخی راج گت ، ۴٫۶ کیلومتر تا معبد

Swaminarayan Akshardham ، و ۱۳ کیلومتر تا  قلعه سرخ ، درگاه حضرت نظام الدین و آرامگاه همایون مسافت دارد . ایستگاه راه آهن حضرت نظام الدین ۷ کیلومتر و فرودگاه بین المللی دهلی نو نیز ۲۶٫۴ کیلومتر مسافت دارد . رستوران خانگی بار و گریل RBG غذاهای هندی و بین المللی ارائه میدهد .

اگر قصد سفر به تور هند و تور دهلی را دارید می توانید هتل پارک این بای رادیسون را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های دهلی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری دهلی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری دهلی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 76
کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
استخر ترانسفر فرودگاهی تاکسی سرویس پارکینگ
رستوران کافی شاپ سالن کنفرانس خدمات 24 ساعته اتاق
صندوق امانات خشکشویی تلویزیون سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار سیستم صوتی تلفن
سرویس چای آشپزخانه مبلمان یخچال
آسانسور      
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر