هتل پارک این بای رادیسون

آذربایجان, باکو, هتل های باکو, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی 21 شهریور 1397 21 شهریور 1397


هتل پارک این بای رادیسون

Park Inn by Radisson Azerbaijan Baku Hotel
هتل 4 ستاره

هتل پارک این بای رادیسون باکو چشم‌اندازی فوق‌العاده‌ای از دریای کاسپین (خزر) را در اختیار میهمانانش قرار می‌دهد. هتل پارک این رادیسون باکو که از سری هتل‌های زنجیره‌ای رادیسون است به ارائه‌ی خدمات بسیار لوکس و با کیفیت مشهور است. با انتخاب هتل پارک این رادیسون برای اقامت خود در باکو می‌توانید تجربه‌ی اقامتی لوکس را داشته باشید. اینترنت وای فای رایگان در سراسر هتل در دسترس است و می‌توانید در طول اقامت خود از مرکز تناسب اندام و استخر هتل هم استفاده کنید.
رستوران هتل با نمای زیبایی از بلوار شهر نیز مکان بسیار مناسبی برای جشن و مهمانی است و می‌توانید از غذاهای درجه یکی که در این رستوران تهیه می‌شوند میل کنید.
میدان اصلی شهر تنها ۱۰ دقیقه از هتل فاصله دارد و اگر با ماشین شخصی به باکو سفر کرده‌اید، می‌توانید به صورت رایگان از پارکینگ هتل استفاده کنید. موقیعت مکانی خوب هتل هم از دیگر امکاناتی است که هتل پارک این رادیسون را به یکی از بهترین هتل های باکو تبدیل کرده است.

اگر قصد سفر به تور آذربایجان و تور باکو را دارید می توانید هتل پارک این بای رادیسون را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های باکو را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری باکو نیز می توانید با جاذبه های گردشگری باکو آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 248
کافی نت اینترنت wifi رایگان باشگاه بدنسازی
استخر صندوق امانات تاکسی سرویس ترانسفر فرودگاهی
پارکینگ خشکشویی سالن کنفرانس پارکینگ
رستوران کافی شاپ
مینی بار
خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سیستم صوتی سشوار سیستم سرمایشی / گرمایشی
تلفن آشپزخانه مبلمان حمام
یخچال آسانسور    
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور آذربایجان

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر