هتل پاتونگ بی هیل ریزورت پوکت | تور تایلند | رزرو هتل

پوکت, هتل های پوکت, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 24 فروردین 1398 24 فروردین 1398


هتل پاتونگ بی هیل ریزورت

Patong Bay Hill Resort & Spa
هتل 5 ستاره

هتل پاتونگ بی هیل ریزورت پوکت بر روی تپه و ۲٫۴ کیلومتری ساحل جای گرفته و فقط ۲ کیلومتر تا مرکز شهر و ۴۰ کیلومتر تا فرودگاه مسافت دارد ، و این هتل ۵ ستاره هر ساله مسافران متعددی را جذب میکند . هتل پاتونگ بی هیل ریزورت خدمات خاص و تمام امکانات ضروری از جمله : اینترنت رایگان در تمام اتاق ها ، امنیت ۲۴ ساعته ، نظافت روزانه ، خدمات پستی و تاکسی سرویس ارائه میدهد . تمام امکانات رفاهی که مشاهده میکنید یک حس بی نظیر از راحتی سفر شما به ارمغان می آورد . در طول روز شما می توانید از فضای آرامش بخش در استخر در فضای باز و باغ بهره مند شوید . سوئیت های هتل پاتونگ بی هیل ریزورت از امکاناتی شامل : یک منطقه صندلی مبل با یک میز قهوه ، یک تلویزیون صفحه تخت ، یک بالکن یا پاسیو ، آشپزخانه ای کوچک با مایکروفر و یخچال ، دوش ، سشوار و لوازم بهداشتی رایگان در حمام اختصاصی برخوردار است . هتل پاتونگ بی هیل ریزورت کمتر از ۵ دقیقه تا سیمون کاباره پوکت و ۱۰ دقیقه تا دیگر گزینه های مراکز خرید و ناهار خوری و همچنین شب زنده داری شلوغ در جاده بنگلا رود پاتونگ مسافت دارد . هتل پاتونگ بی هیل ریزورت یک مکان ایده آل برای اقامت بازدید کنندگانی است که به دنبال جذابیت ، آسایش و راحتی در شهر پوکت هستند .

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پوکت را دارید می توانید هتل پاتونگ بی هیل ریزورت می را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پوکت را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پوکت نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پوکت آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 366 سونا/ جکوزی اینترنت wifi رایگان تاکسی سرویس
رستوران ماساژ صندوق امانات ترانسفر فرودگاهی
کافی شاپ استخر خشکشویی پارکینگ
مینی بار آسانسور مبلمان خدمات 24 ساعته اتاق
تلویزیون سشوار سیستم صوتی تلفن
سرویس چای آشپزخانه یخچال حمام
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر