هتل ویوانتا بای تاج پرزیدنت

بمبئی, هتل های بمبئی, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 19 آبان 1397 19 آبان 1397


هتل ویوانتا بای تاج پرزیدنت

Vivanta by Taj President hotel
هتل 5 ستاره

هتل ویوانتا بای تاج پرزیدنت یکی از هتل های پنج ستاره بمبئی می باشد که در جنوب بمبئی واقع شده و تنها چند دقیقه تا مرکز تجاری شهر و سرگرمی هایی همچون سفر دریایی ، مرکز تجارت جهانی و مرکز نریمان فاصله دارد.

اتاق های هتل ویوانتا بای تاج پرزیدنت بمبئی بسیار شیک و تمیز هستند. اتاق استاندارد یک تخته با آرامش منحصر به فردش ، شما را مجذوب خود می کند . اتاق های دوتخته با ویوی باغ که بسیار ساده و شیک و دارای معماری مدرن می باشند . چاشنی منحصر به فرد این اتاق ها صدای آواز پرندگان و عطر و بوی مرکبات باغ است . اتاق های مجلل هتل که برای جشن ماه عسل ، سالگرد ازدواج و یا هرگونه مناسبت ویژه ای مطلوب و دلپذیر است .

یک ورزشگاه کاملا مجهز با ماساژ سوئدی و یک مرکز کسب و کار در هتل وجود دارد. پارکینگ ، خدمات ویژه ی معلولین ، انبار ، سرویس اتاق ، فضای مخصوص کشیدن سیگار ، کافی شاپ ، گاوصندوق ، فروشگاه ، رستوران و دربان چند نمونه از خدماتی است که در هتل ویوانتا یافت می شود. استخر زیبا و روبازی برای کسب آرامش و فرار از شلوغی های شهر بمبئی در هتل موجود بوده و یک بار مخصوص جوانان دارد که موسیقی زنده در آن اجرا می گردد.

اگر قصد سفر به تور هند و تور بمبئی را دارید می توانید هتل ویوانتا بای تاج پرزیدنت را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های بمبئی را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری بمبئی نیز می توانید با جاذبه های گردشگری بمبئی آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 287
اینترنت wifi رایگان کافی نت باشگاه بدنسازی
ماساژ استخر پارکینگ ترانسفر فرودگاهی
صندوق امانات تاکسی سرویس امکانات معلولین سالن کنفرانس
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
خشکشویی تلویزیون مبلمان سیستم سرمایشی / گرمایشی
حمام سشوار آسانسور  
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر