هتل ویندم گرند

آگرا, هتل های آگرا, هتل های پنج ستاره, آسیا, جهانگردی, هند 10 مهر 1397 10 مهر 1397


هتل ویندم گرند

Wyndham Grand Hotel
هتل 5 ستاره

هتل ویندم گرند آگرا دارای باغی زیبا می باشد ، این هتل مجلل یک استخر روباز و مرکز اسپا همراه با ۴ غذاخوری دارد. این هتل ۲ کیلومتر از تاج محل فاصله دارد.

اتاق های این هتل بزرگ و با طراحی مدرن و لوکس می باشند و یک تلویزیون صفحه تخت ، مبلمان ، تخت و مینی بار دارند. حمام اختصاصی هر اتاق نیز مجهز به وان می باشد.

این هتل تا ایستگاه قطار ۲۰ دقیقه فاصله دارد و فاصله آن تا فرودگاه خیرا ۳۵ دقیقه می باشد. با استفاده از بزرگراه دهلی آگرا طی ۴ ساعت می توانید به دهلی نو برسید.

میهمانان می توانند در مرکز بدنسازی هتل به ورزش بپردازند یا اوقات خود را با گردش در باغ بگذرانند. رستوران پاختون انواع غذاهای مغولی را سرو می کند و رستوران ماهرو که تم روستایی دارد نمایش عروسکی به اجرا در می آورد. رستوران زیکا نیز غذاها را به صورت بوفه سرو می کند. انواع غذاهای بین المللی نیز در کافه اورینت سرو می شود.

اگر قصد سفر به تور هند و تور آگرا را دارید می توانید هتل ویندم گرند را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های آگرا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری آگرا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری آگرا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 160
اینترنت wifi رایگان اینترنت wifi با هزینه باشگاه بدنسازی
ماساژ استخر سالن بازی کودکان
زمین تنیس
امکانات معلولین
پارکینگ خشکشویی خدمات 24 ساعته اتاق
رستوران
صندوق امانات    
       
       
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور هند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر