هتل ویندم اولد سیتی

استانبول, هتل های استانبول, هتل های پنج ستاره, آسیا, ترکیه, جهانگردی 11 تیر 1397 11 تیر 1397


هتل ویندم اولد سیتی

Wyndham Old City Hotel
هتل 5 ستاره

هتل ویندم اولد سیتی استانبول هتلی ۵ ستاره و لوکس با فاصله ۴۰۰ متر از گرند بازار است. این هتل دارای مرکز اسپا ، استخر سرپوشیده و باشگاه ورزشی می باشد. اینترنت Wi-Fi در محوطه عمومی هتل به صورت رایگان قابل دسترسی می باشد.
اتاق های این هتل ۵ ستاره دارای تلویزیون ، ماهواره ، چای/قهوه ساز و حمام اختصاصی می باشند. برخی از اتاق ها دارای محوطه ای جدا برای نشستن می باشند.
میهمانان هتل می توانند انواع درمان های پوست و زیبایی را در مرکز اسپا انجام دهند و یا در باشگاه ورزشی هتل که مجهز به دستگاههای بدنسازی می باشد ورزش کنند.
ایاصوفیه و ایستگاه متروی سیرکجی Sirkeci در فاصله ۳ کیلومتری هتل قرار دارند.فاصله فرودگاه آتاتورک تا این هتل ۱۸ کیلومتر می باشد و در صورت درخواست مسافرین خدمات ترنسفر فرودگاهی نیز با هزینه جداگانه انجام می گیرد.
منطقه فاتح برای افرادی که به معماری ، بازدید از موزه ها و اماکن تاریخی علاقه مند هستند گزینه مناسبی می باشد.

اگر قصد سفر به تور ترکیه و تور استانبول را دارید می توانید هتل ویندم اولد سیتی را برای اقامت در یک هتل پنج ستاره انتخاب نمایید. همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های استانبول را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری استانبول نیز می توانید با جاذبه های گردشگری استانبول آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 265 اینترنت wifi رایگان اینترنت wifi با هزینه باشگاه بدنسازی
ماساژ
سونا/ جکوزی استخر امکانات معلولین
پارکینگ صندوق امانات نگهداری کودک خشکشویی
رستوران کافی شاپ مینی بار خدمات 24 ساعته اتاق
سالن کنفرانس تلویزیون سیستم صوتی سشوار
آسانسور      
       
 


آگهی های تور ترکیه


ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر