هتل ویستا پاتایا | تور تایلند | رزرو هتل

پاتایا, هتل های پاتایا, هتل های چهار ستاره, آسیا, جهانگردی, تایلند 9 بهمن 1397 9 بهمن 1397


هتل ویستا پاتایا

Vista pattaya
هتل 4 ستاره

هتل ویستا پاتایا در مرکز پاتایا جای گرفته و تنها ۱۰۰ متر با ساحل اصلی پاتایا فاصله دارد. یک استخر با آب شور و اتاق هایی مخصوص افراد غیرسیگاری برای آن تعبیه شده است.اتاق ها دکوراسیونی مدرن با رنگ های گرم دارند و بالکن خصوصی برای تمام آنها در نظر گرفته شده است. وای فای رایگان، تلویزیون صفحه تخت و حمام خصوصی با دوش و حمام در تمام اتاق ها وجود دارد. مهمانان می توانند در مرکز ورزشی فعالیت کنند یا از ماساژ بدن در مرکز Vista Retreat استفاده کنند. سرویس کرایه ی دوچرخه و ماشین به همراه فروشگاه هدیه و سوغاتی نیز برای علاقه مندان تدارک دیده شده است.کافه رستوران Patio انواع غذاهای اروپایی و تایلندی را سرو می کند و می توانید در کافه ی کنار استخر انواع نوشیدنی و میان وعده را سفارش دهید.پارکینگ رایگان در هتل فراهم می باشد. خیابان Walking در ۲٫۵ کیلومتری و بندر Bali Hai در ۳ کیلومتری واقع شده اند.

اگر قصد سفر به تور تایلند و تور پاتایا را دارید می توانید هتل ویستا را برای اقامت در یک هتل چهار ستاره انتخاب و رزرو هتل نمایید.

همچنین می توانید اطلاعات سایر هتل های پاتایا را در سایت ما مشاهده نمایید. در قسمت جاذبه های گردشگری پاتایا نیز می توانید با جاذبه های گردشگری پاتایا آشنا شوید.

امکانات هتل


تعداد اتاق : 135
اینترنت wifi رایگان
ورود حیوانات خانگی آزاد
خدمات 24 ساعته اتاق
سالن بازی کودکان
کافی نت
ساحل اختصاصی
تاکسی سرویس
استخر کودکان
بیلیارد
باشگاه بدنسازی
ترانسفر فرودگاهی
سونا/ جکوزی
زمین تنیس
پارک آبی
پارکینگ
استخر
غواصی
ماساژ
صندوق امانات
رستوران
خشکشویی
فروشگاه
نگهداری کودک
کافی شاپ
مینی بار
   
       
 

آگهی های ویژه سایت


آگهی های تور تایلند

ارسال نظر

دسته بندی

انتخاب مکان برای جستجوی دقیق تر